צפו בתיעוד

מוקפים בגדר: כך הרקידו את חולי הקורונה החרדים

בבית המלון לחולי קורונה, קיימו היום הופעה מוזיקלית של אהרלה סמט, יענקי דסקל ומאיר אדלר, יחד עם מקהלת ויז'ניץ • החולים רקדו במעגל, וחוו שמחת חג • צפו בוידאו (אקטואלי)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

באדיבות צה"ל, שמחת חג חסידית: היום (שני) בשעות אחר הצהריים התקיימה הופעה בבית המלון לחולי קורונה בניר עציון, בהשתתפות אהרלה סמט, יענקי דסקל יחד עם מקהלת ויזנ'יץ ובליווי תזמורתו של מאיר אדלר.

את האירוע יזם לייזר רוזנברג - אחראי פניות ציבור מטעם קופת חולים מכבי, יחד עם חברו אברהם שטרן, יו"ר אגודת ישראל בעיר חיפה ובסיוע רב של פיקוד העורף מחוז חיפה ובפרט מפקדי המלון סא"ל איתן רייזברג וסא"ל עוזי כהן.

מפקדי המלון סיפרו, "אני ואברהם החלטנו להרים את היוזמה הזו ומהר מאוד קיבלנו היענות מלאה למאמץ וטובי האמנים של המגזר הציעו את עצמם בהתנדבות מלאה. לא חשבנו שנקבל כל כך הרבה היענות", שיתף לייזר רוזנברג.

"לא היינו מצליחים לעשות זאת ללא העזרה של פיקוד העורף - האנשים האלה לא יודעים להגיד לא. כשהגענו רצינו להרים את ההפקה, וכל צוות פיקוד העורף של המלון, יחד עם הנהלת המלון, וחזקי פרקש מזק"א שעוסק רבות בעזרה ובסיוע לקהילה החרדית בניר עציון, עבדו מסביב לשעון".

הם סיפרו כי "כולם עמלו לילות כימים על מנת לספק לנו כל דבר שהיינו צריכים- סככות, מחיצות, מים ואוכל לכלל האורחים, זוגות ידיים רבות לובשות מדים ואזרחיות עמלו על המופע. ההירתמות הגדולה הזו נוגעת ללב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר