בטוח תשתכנעו

הייאוש גובר? ה'סלבס' ישכנעו אותכם • צפו

לקראת שביעי של פסח, הידוענים מצטרפים ליוזמת 'כיכר השבת', וקוראים לכם להישאר בבית: עמירן דביר, מני גירא, רפאל מלול, מני הולנדר, יוסי שוורץ, יוסי מרגלית וקובי ברומר מדברים אליכם (קורונה)

(צילום: מתוך הסרטונים)

אנחנו נמצאים כבר לקראת סוף הפסח, וכבר מתחילים להרגיש 'התרופפות', הרי בכל מקרה לפי הדיווחים, יחזרו לעבודה אחרי פסח, אז מה יקרה אם נשמח קצת את ההורים? אז בישורת האחרונה של החג, הזמרים ואישי הציבור ינסו לשכנע אותכם גם עכשיו להישאר בבית, עם המשפחה הגרעינית.

נתחיל עם המנטליסט (פעם קראו לזה קוסם..) מני הולנדר, שבטוח יצליח לשכנע אותכם עם הדרך המקורית בה הוא בחר לפנות אליכם.

יש לו את הקלף המנצח. הקשיבו למנטליסט מני הולנדר

הזמר קובי ברומר, בחר להפנות אצבע כדי להראות לכם כמה הוא דרמטי ומשכנע, אם זה לא שכנע אותכם, אז הוא מצרף את הדוגמה האישית שלו.

קובי אומר קובי יודע. הקשיבו לברומר

איש התקשורת, מני גירא-שוורץ, התחיל את דרכו כאדם פשוט, שהתריע בחשבונות החברתיים שלו - מכיוון שהבין א המצב לאשורו, רק לאחר מכן הוא נהפך ל'יועץ משרד הבריאות', אז בטוח שדווקא הוא שהבין את החומרה כאדם מן השורה יצליח לשכנע אותכם - עם קול הבס - שלא היה מבייש את ביבי.

גם כאשרח פשוט הוא חשב ככה. מני גירא-שוורץ

את האמן, היוצר, הקלידן, הוגה הדעות ויאללה בוא נקרא לילד בשמו, "איש האשכולות", עמירן דביר, אין צורך להציג לכם - אז למרות שהוא שלח סרטון מדירת הפאר עם הנוף המטריף - הוא יודע על מה הוא מדבר - אתם חייבים להקשיב לו.

לא תשתכנעו מאיש האשכולות? עמירן דביר

זה באמת "וואו", כן תצאו מהבית, לא תצאו מהבית, אתם חייבים לשמוע את האיש והבלורית המנצנצת , החזן והמאסטרו, יוסי שוורץ, בטוח ישכנע אותכם - תאזינו היטב ותרשמו בתגובות מה חשבתם.

עזבו 'קורונה', תקשיבו לביצוע. החזן יוסי שוורץ

לאחר שהגעתם לשיא עם הביצוע של שוורץ, הזמנו את הזמר רפאל מלול שירגיע אותכם, ויעביר לכם את המסר כמו שהוא יודע - עם האורגן שלו. אז אולי אחרי שעברתם בצורה חדה בין החזנות לפופ - אולי ככה תשתכנעו

ובמעבר חד. הזמר רפאל מלול

כרגיל אתם עדיין עקשנים, "עם קשה עורף", אז הבאנו לכם לסיום את האיש שיודע דבר או שניים ברפואה, יוסי מרגלית, כאשר תקשיבו לו, בטוח שתוותרו על ה'סעודת משיח', אצל השווער. מועדים לשמחה ורק בריאות

הוא גם מצטט פסוקים. יוסי מרגלית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר