כמה מכוער

ליברמן: "היחידים שלא הוצאו לחל"ת - אברכים"

ח"כ אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, לא בוחל בכלום כדי להגביר את השנאה לתלמידי הישיבות והאברכים החרדים: כך הא מנצל את קשיי תקופת הקורונה, כדי להסית נגדם (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ליברמן (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

יותר ממיליון ישראלים נרשמו בחודש האחרון בלשכת התעסוקה, כדי לקבל דמי אבטלה, לאחר שפוטרו מעבודתם או הוצאו לחל"ת (חופשה ללא תשלום), בשל המשבר הכלכלי שגרם נגיף הקורונה; ישראלי אחד נראה דווקא מרוצה מכך - יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן.

בפוסט שפרסם אחר הצהרים (חמישי) ניצל איווט עובדה כואבת זו, כדי להגביר את אש ההסתה שקיימת גם כך כלפי הציבור החרדי.

וכך הוא בחשבון הפייסבוק שלו: "שמעתי שמשרד הבריאות בראשות ליצמן מתנגד לחזרה הדרגתית של המשק לתפקוד. אני רוצה להזכיר למר ליצמן, שמאות אלפי אזרחים במדינת ישראל יצאו לחל"ת עם חשש כבד שלחלק לא מבוטל מהם לא יהיה לאן לחזור".

"עשרות אלפי עצמאיים ובעלי עסקים קטנים שכל חייהם שילמו מס הכנסה וביטוח לאומי, נותרו בלי פרנסה ולא מצליחים לחדור את סבך הבירוקרטיה, על מנת לקבל הלוואה מהקרן שהקימה המדינה".

ושורת המחץ של יו"ר מפלגת ישראל ביתנו? "היחידים שלא הוצאו לחל"ת, מעולם לא שילמו מס הכנסה או ביטוח לאומי וממשיכים לקבל מדי חודש קצבאות, אלו אברכים ותלמידי ישיבות. אולי הגיע הזמן שתסיק מסקנות מר ליצמן?".

הלוויית הגר"א בקשי דורון זצ"ל, שנפטר מקורונה (צילום: חיים גולדברג)

גורמים חרדים בכירים במערכת הפוליטית אומרים ל'כיכר השבת' בתגובה לפוסט שנאה זה: "אפשר להבין את איווט, שבסך הכל מתוסכל מאוד מהמצב אליו נקלע, כאשר נתניהו הצליח לפצל את כחול לבן ולהותיר את בן בריתו לפיד באופוזיציה לצדו, כאשר החרדים נשארים בממשלה. רק רחמים על האיש".

"מה שבכל זאת מכעיס, הוא הזעם הציבורי שליברמן עלול לעורר שוב נגד הציבור החרדי, שבכל מקרה 'מואשם' כמי שמפיץ את הגיפה בישראל", הם מוסיפים.

בתגובה רשמית של ח"כ משה גפני (יהדות התורה) נכתב: "מי שמפר את כל החוקים והתקנות פעם אחר פעם, יכול לדבר נגד שר הבריאות, שרק אתמול התברר שפעל על פי הכללים וההנחיות; מי שבמשך כל השנים התברר שכסף ציבורי לא הכי מעניין אותו ואת מפלגתו, יכול לדבר כנגד מצבם הקשה של האברכים לומדי התורה, במיוחד בעת הזאת".

"ליברמן, בציניות מפחידה, פוער את פיו נגד האוכלוסיות החלשות בישראל, בחוסר אחריות מוחלטת, שהיא ממנו והלאה. אסור לברנש הזה להיות במערכת הציבורית בישראל!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר