צפו בבן שמעון

סגן ראש עיריית בני ברק צועק: "הסגר נכשל. להוציא חולים מהבית בכפיה"

סגן ראש עיריית בני ברק, גדליהו בן שמעון, טוען כי הצעדים שננקטו עד כה בבני ברק נכשלו וכדי לעצור את התפשטות הנגיף בעיר יש קודם כל לפנות את החולים מבתיהם (קורונה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

סגן ראש עיריית בני ברק, גדליהו בן שמעון (ש"ס), יוצא למתקפה נגד הסגר שהוטל על העיר בני ברק, וקורא להמיר את הסגר בהוצאת חולים מהבית בכפיה.

לדבריו, "הסגר שהטילה עלינו ממשלת ישראל במשך שבועיים על עיריית בני ברק ועל העיר בני ברק נכשל כישלון חרוץ".

"אנחנו כל תושבי העיר בני ברק נמצאים במדגרה של מגיפת הקורונה, אני קורה מכאן לראש הממשלה ולחברי הממשלה לא להיכנע לפופוליזם זול אלא לבצע צעדים אמיתיים".

סגרה"ע קורא, "להוציא חולים מהבית, כן, אפילו בכפיה,זה פיקוח נפש לא מחסומים, לא תחבורה ציבורית, לא מגבלות תנועה הם אלו שיעצרו את מגיפת הקורונה, המגיפה הזאת תיעצר אם נבודד את החולים ונוציא אותם מהעיר ובכך תושבי העיר יוכלו לחזור לשגרה כמו השכנים שלנו בכל גוש דן".

כזכור, היום הוחלט בהתאם להחלטת הדרג המדיני, כי החל מהשעה 18:00 הערב (רביעי) נאסרה כניסה או יציאה מהעיר בני ברק באמצעות תחבורה ציבורית, למעט מוניות.

הסגר בבני ברק, יהיה קל יותר מהסגר הקודם עליו הודיעו לפני כשבועיים, וזאת לאחר התחייבות עיריית בני ברק לפנות 700 חולים מהעיר למלונות המיועדות לבידוד.

בעקבות הלחצים של העירייה, הוחלט לתחום את הכניסה והיציאה מהעיר רק לתחבורה ציבורית, כאשר תהיה אפשרות להיכנס ולצאת באמצעות רכב פרטי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר