תיעוד מטריד

אחרי הפרצה: עיתונאי מסתובב בתוך הגבול

אחרי שצה"ל זיהה שלוש פרצות בגדר בליל שבת, הגיע עיתונאי לבנוני בשבת בבוקר לגבול עם ישראל, ופרסם תיעוד שלו בשטח, לצד הכיתוב: "אנחנו מסירים אותך מהיקום" (ארץ)

(צילום: موقع يا ميس Ya Meis, פייסבוק)

שעות ספורות אחרי שצה"ל חשף פרצות בגבול לבנון, הגיע עיתונאי לבנוני לגדר הגבול, צעד בתוך השטח ופרסם את התיעוד בחשבון הפייסבוק שלו.

על התיעוד, הטביע את הכיתוב הבא: "באים... אנחנו עוברים את הגבול... אני מסירים אותך מהקיום" - וכל זאת, תוך שהוא צועד כאמור בחופשיות ליד הפרצה בגדר.

רועי קייס דיווח הערב בכאן 11 כי בחיזבאללה לא מתייחסים באופן רשמי לחיתוך הגדר, אך באתר החדשות הלבנוני א-נשרה פורסם מאמר שניתח את האירוע תחת הכותרת, "חיזבאללה מחזיר את המסר לישראלים: ערוכים לפלוש".

במאמר נכתב, בין השאר, כי הארגון שיגר מסרים לישראל, כאשר עצם פרסום תיעוד רגע התקיפה השבוע בגבול סוריה-לבנון, שכוונה לאנשי הארגון, בקירוב לאירוע של חיתוך הגדר, מעבירה מסר חד.

לפי המאמר, חיזבאללה בעצם מרמז לישראל כי הם מסוגלים להגיב כאן ולהגיע ליישובים או לבסיסי הצבא בגליל בקלות ומתי שנרצה מבלי להשתמש בגולן הסורי כנתיב או מעבר.

"זהו תרגום לדברים שאומרת הנהגת חיזבאללה שהתגובה תבוא מהשטחים הלבנוניים", נטען במאמר.

כזכור, דובר צה"ל עדכן כי סריקת הכוחות בשטח העלתה פגיעה בגדר בשלוש נקודות לאורך הגבול, וכי צוות מיחידת קומץ האחראית על תקינות הגדר, תיקן את הקרעים שנמצאו.

כאמור, נשללה חדירה לשטח ישראל. נסיבות האירוע בבדיקה."הפגיעה בגדר הנה אירוע חמור ביותר. צה"ל רואה בממשלת לבנון כאחראית לנעשה משטחה", הוסיף דו"צ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר