פרסום ראשון

הוריה של זיסי מרגליות הגישו תלונה למח"ש

האלימות המשטרתית בזריקת רימון ההלם על ילדה בת שמונה בשכונת מאה שערים: הוריה של זיסי הגישו תלונה למחלקה לחקירות שוטרים. עו"ד וינרוט: "מעשה שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום" (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: אביה של זיסי מרגליות, הילדה שנפגעה מרימון הלם שהושלך לכיוונה בעת שצעדה בשכונת מאה שערים, הגיש תלונה למח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים).

כזכור, ביום חמישי האחרון פרץ כוח גדול של משטרה לבית הכנסת 'ישועות יעקב' בשכונה, השטיבל'ך המקומיים, כדי לכפות את 'צו בריאות העם' האוסר תפילה ברבים.

השוטרים, שנתקלו בעשרות קיצונים שהפרו את הסדר והשליכו עליהם חפצים, ביצעו לפחות עשרה מעצרים - גם של מתפללים תמימים - ובשלב מסוים השליכו רימון הלם החוצה, למרות שהיו שם עוברים ושבים חפים מפשע.

תיעוד זריקת הרימון (באדיבות יאיר לוי, 'פלורליסט')

כעת, בני משפחת מרגליות ממאה שערים מינו את עוה"ד הדין ד"ר יחיאל וינרוט, עוה"ד דובי וינרוט ועוה"ד מאיר אברהם ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות' לייצג את הילדה זיסי שנפצעה בפניה.

כחלק מהפעילות המשפטית, הגיעו עורכי הדין יחד עם אביה של זיסי למח"ש, שם הגישו תלונה רשמית. אתמול נחשף ב'כיכר השבת' כי מח"ש פתחה בבדיקה ראשונית של המקרה.

עורך הדין ד"ר יחיאל וינרוט, העומד בראש משרד ד"ר י. וינרוט ושות' מסר בתגובה: "מבלי לפגוע בהערכה הכללית לפעילותה של משטרת ישראל, השלכת רימון לכיוון ילדה בת תשע שלכל הדעות צעדה לתומה במקום, מהווה מעשה שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. לאחר בחינה מעמיקה של האפשרויות המשפטיות, תפעל המשפחה בהתאם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר