נס רפואי

נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר מחלים, ויגיע לישראל; בתו: "מתרגשת מאוד"

"זו הרגשה שאי אפשר להסביר", אומרת אביגיל ביר בשיחה ל'כיכר השבת', לאחר השיפור במצב אביה אלי - שנדבק בקורונה והיה מונשם - שיאפשר לו לעלות על מטוס בדרך לישראל (אקטואלי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אביגיל ביר עם אביה (ארכיון. ללא קרדיט)

לאחר ארבעה שבועות, בהם היה נשיא 'איחוד הצלה' אלי ביר מאושפז במצב קשה בעקבות מחלת הקורונה בה לקה, חל שיפור דרמטי במצבו והוא אף צפוי לנחות בישראל מטיסה מארה"ב, במטוס של המיליארדרית מרים אדלסון.

כזכור, מזה כחודש ימים ביר מורדם ומונשם בבית החולים במיאמי, לאחר שנדבק בנגיף המסוכן. תפילות רבות נישאו לשלומו, ובתו אביגיל - מתנדבת בעצמה - פנתה שוב ושוב לכלל הציבור שיעתיר עבורו.

כעת כאמור, לאחר שיפור עקבי ומשמעותי במצב הרפואי, החליטו הרופאים בארה"ב לשחרר את אלי ביר להמשך טיפול והשגחה רפואית בארץ.

מטיסה מיוחדת, שתמריא היום בערב (שעון ארה"ב) וצפויה לנחות ביום שלישי בצהרים בנמל התעופה בן גוריון, ייצא נשיא 'איחוד' היישר להמשך מעקב רפואי בבית חולים.

בשיחה ל'כיכר השבת' מתארת הבת אביגיל: "המשפחה שלנו מתרגשת! הרגשה כזו שאי אפשר להסביר... רק לפני שבוע הרופאים אמרו שמצבו קשה מאוד, והיום משחררים אותו. אנחנו לא מפסיקים לראות ניסים, בזכות התפילות של העם המדהים הזה".

"גם הוא מתרגש מאוד מאוד להגיע כבר הביתה", היא מגלה. "עברו ארבעה חודשים וחצי מאז שהיה כאן, אבל הוא לא יחזור הביתה לצערי, כי אנחנו גרים בקומה רביעית בלי מעלית, בית לא נגיש במיוחד, והוא עוד חלש מאוד".

אביגיל ביר אף מעדכנת במדויק על מצב אביה: "הוא טוב ברוך השם. הגוף שלו פיתח נוגדנים, והוא כבר מדבר על זה שהוא צריך להגיע לבית חולים כדי לתרום דם לאנשים אחרים...האמת שהוא עדיין עם 'קנולת חמצן' בשביל לקבל קצת חמצן חדר".

ל'כיכר השבת' נודע, כי בעקבות בעיות כספיות שהערימו בחברת הביטוח, ועלולות היו למנוע מביר לעלות על מטוס, נחלצה המיליארדית מרים אדלסון והעמידה את מטוסה הרשמי לטובת הענין.

ביר, בבית החולים (צילום: מתוך טוויטר)

כזכור בסרטון שפרסם לפני מספר ימים, כשהחל להחלים, גילה ביר כי הוא יודע ש"יש מי שכבר הספיד אותי", והודיע שמצבו יציב.

כעת חבריו מתרגשים: "זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו. זה קרה בזכות התפילות, התקוות, הצלת החיים והמעשים הטובים".

"נמשיך להתפלל עבור אליעזר יהודה בן חיה, לרפואה שלימה", הם מבטיחים, "שישוב במהרה להוביל את הארגון, להמשך עשייה בהצלת חיים ועזרה לאחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר