אנטישמיות או התנכלות?

קונטיקט, ארה"ב: חלונות בית הכנסת נופצו בידי אלמונים

מקרה ונדליזם בארה"ב: חלונות בית כנסת בניו הייבן, קונטיקט, נופצו ע"י אלמונים, לאחר שנורו ע"י אקדח כדורים. המשטרה המקומית מסרה כי היא חוקרת את המקרה (בעולם, חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
בית כנסת בארה"ב. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

ונדליזם בארה"ב: חלונות בית כנסת בניו הייבן, קונטיקט, נופצו, לאחר שנורו ע"י אקדח כדורים. המשטרה המקומית מסרה כי חלונות בית הכנסת מחוררים מירי והיא חוקרת את המקרה.

ממשטרת ניו הייבן נמסר בהודעה שפורסמה בסוף השבוע כי היא ממשיכה לחקור את הוונדליזם בבית הכנסת בשכונת ווסטוויל. הנזק לשלושה חלונות בסמוך לחזית בית הכנסת דווח לראשונה ביום שלישי, אך יתכן שהוא התרחש כבר ביום שישי, 10 באפריל, על פי ההצהרת המשטרה.

הרב שניצל מהפיגוע בבית הכנסת בקליפורניה לטראמפ: "אתה מענטש" • צפו

תושבי השכונה סיפרו לשוטרים כי "בני נוער שיחקו ברחוב ליד בית הכנסת ביום שישי אחר הצהריים; אח"כ נשמעו קולות ירי ברחוב הסמוך וכן קולות של זכוכית מתנפצת, אך לא נראה דבר יוצא דופן ביום ראשון בערב". הנזק לבית הכנסת מוערך בסביבות -5,000 דולר.

תיעוד הירי בחב"ד בקליפורניה

בית הכנסת סגור מזה שבועות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. משטרת ניו הייבן חוקרת את השחתת בית הכנסת ומסרה כי לעת עתה לא ידוע על המניע למעשה. השמטרה קוראת לכל מי שיש בידו מידע לפנות אליה בכדי לעזור במציאת האחראים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר