בגלל ההכשר. צפו

מודיעין עילית: משפחות התחננו לקבל אוכל, אך הוא נותר במתנ"ס

משאיות של פיקוד העורף פרקו לפני פסח כמות גדולה של ארגזים שהכילו מוצרי יסוד וקופסאות שימורים, אך הם לא חולקו בתואנה שההכשרים לא מספיק מהודרים. אחד התושבים ל'כיכר': "המשפחה שלי רעבה, אני אוכל את ההכשרים הללו" (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הסרטון )

בערב פסח שלח פיקוד העורף משאיות מלאות באוכל, עבור תושבי מודיעין עילית, אך בשלב כלשהו הופסקה החלוקה, כאשר לדברי גורמים בעירייה הסיבה היא ש"הכשרות אינה מספקת".

כעת מתאר אחד התושבים, בשיחה ל'כיכר השבת': "במשאית המדוברת היה אוכל שיכול היה לעזור להמון משפחות הרעבות למזון - פשוטו כמשמעו - אבל בגלל שהיו שם מוצרים עם הכשרים של בד"ץ בית יוסף ו'חתם סופר', החליט מאן דהו שלא לחלק אותם, למרות שהרבה אנשים כן אוכלים בביתם את ההכשרים הללו".

"בכל מקרה", מוסיף תושב אחר, "היו שם גם מאות מוצרים בכשרויות מצוינות, כמו גם נייר טואלט וכדומה, שהעירייה יכלה לחלק במהלך החג ובסוף השבוע, אך בחרה לומר לי ולאחרים 'המוצרים נגמרו', בעוד שאיש פיקוד העורף טען באוזני כי לא היה מי שיחלק".

ל'כיכר השבת' נודע, כי לאחר שפרצה מחאה של תושבים, בדקות אלו הכל נארז מחדש ונשלח למשפחות, יחד עם חבילות מזון נוספות שהגיעו היום.

דודי רובינשטיין, מנכ"ל חו"ל מהודר, העושה שירות מילואים בפיקוד העורף, מדגיש: "כל המכרז להזנת התושבים, הוא ספציפי לצרכיהם של התושבים בערים החרדיות".

"מדובר במוצרים סגורים, עם חותמות בחוץ; לא ברור לי מה קרה במודיעין עילית...".

מטעם עיריית מודיעין עילית נמסר בתגובה: "זהו שקר מוחלט. החבילות הללו הגיעו רק לאחר החג. כל החבילות מחולקות באופן מיידי על ידי צעירים ונערים מ'פרויקט נוער וצעירים' של העירייה ומתנדבים מארגוני החסד בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר