לטובת יהודי ניו יורק

'הפדרציה היהודית' תחלק מיליוני דולרים לניזוקים מקורונה

לאחר מענקים של כ-44 מיליון דולר, הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) הכריזה היום (רביעי), על מענקי סיוע נוספים בסך 9 מיליון דולר למשפחות וארגונים יהודיים שניזוקו מהקורונה (בעולם, חדשות)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
מנכ"ל הפדרציה היהודית בניו יורק אריק גולדשטיין (צילום: כיכר השבת)

הפדרציה היהודית של ניו יורק הכריזה היום (רביעי) על מענק סיוע נוסף בסך 9 מיליון דולר בעקבות מגיפת הקורונה לתמיכה במשפחות יהודיות זקקות ובבתי כנסת ומוסדות יהודיים באזור העיר ניו יורק.

לאחר שהעניקה עד היום כ-44 מיליון דולר מענקי סיוע לתושבי ניו יורק המצויים במצב של חוסר יכולת לרכוש או לקבל מזון, עקב השפעה ההרסנית של מגיפת וירוס הקורונה. הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA) הכריזה היום על סבב מענקי סיוע שלישי בסך 9 מיליון דולר כמענה למגפת הקורונה.

המענקים מופנים לתמיכה במשפחות יהודיות נזקקות/מוחלשות חדשות, וכן לטובת המשך פעילות של בתי כנסת ומוסדות דת יהודיים באזור ניו יורק רבתי. חלק מהמענקים יופנו כמו כן לעובדים בחזית המאבק במגיפה המתפשטת.

"בליבה של הקהילה היהודית בניו יורק קיימת תשתית מדהימה של ארגונים ומוסדות המאפשרים לנו להמשיך לקיים את החיים היהודיים בעיר". אומר מנכ"ל ה'פדרציה' היהודית, אריק גולדשטיין. "בסבב מענקים זה, אנו פועלים להבטיח שלעשרות אלפי חברי וחברות הקהילה שלנו שנפגעו ישירות על ידי וירוס הקורונה, תישאר גישה למשאבים היהודיים הקריטיים הללו.

מנכ"ל 'הפדרציה היהודית' בראיון ל'כיכר גלובל'

"בשעה שהנגיף ממשיך לפגוע בפגיעים ביותר שבינינו, הפדרציה היהודית נותרה מחויבת לעשות את כל שביכולתה כדי לתמוך ולהגן על הקהילה שלנו – החל מאלה שנפגעו ע״י הנגיף, דרך האנשים הנלחמים בחזית מול המגיפה, וכלה במוסדות הקהילתיים-שכונתיים שערכם לא יסולא בפז". מסר מנכ"ל הפדרציה היהודית של ניו יורק (UJA), אריק גולדשטיין.

הפדרציה היהודית של ניו יורק הקצתה עד היום כ-44 מיליון דולר מענקי סיוע בתגובה להשפעה ההרסנית של מגיפת וירוס הקורונה.

הסיוע נועד לתמוך בתושבי ניו יורק המצויים במצב של חוסר יכולת לרכוש או לקבל מזון, בארגונים שותפים של הפדרציה המספקים שירותי רווחה ובריאות חיוניים, במרכזים קהילתיים יהודיים, בסטודנטים בעלי הכנסה נמוכה, בהורים יחידניים, בהבטחת שירותי קבורה יהודיים מכובדים ועוד.

כבר למעלה מ-100 שנים, הפדרציה היהודית של ניו יורק היא גורם פילנתרופי מרכזי בקרב הקהילה היהודית של ניו יורק. תודות לפדרציה, כ-50,000 תורמים מחליטים להעניק ממיטב משאביהם כדי לעזור לאנשים במצוקה, לסייע במקרי חירום, לעורר את התשוקה לחיים וללימוד יהודיים, ולחזק את הקהילות היהודיות ברחבי העולם.

הפדרציה תומכת בכ-100 ארגונים ומוסדות ללא רווח בניו יורק, בישראל וב-70 מדינות ברחבי העולם ומשפיעה על חייהם של 4.5 מיליון יהודים מדי שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר