ל"ג בעומר

היוזמה של בלוך: ניידות שידור יעבירו ברחבי בית שמש את ההדלקות מהרשב"י

ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך, מבקשת משרת התרבות מירי רגב, להקים מערך שידור מיוחד על גבי רכבים שיעביר את ההדלקות המרכזיות בל"ג בעומר במירון ברחובות העיר (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הדלקה במירון שנה שעברה (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

ראש העיר בית שמש, עליזה בלוך, מבקשת משרת התרבות מירי רגב, להקים מערך שידור מיוחד על גבי רכבים שיעביר את ההדלקות המרכזיות בל"ג בעומר במירון – לתושבי העיר בית שמש, ובכך תימנע סכנת חיים במרחב הציבורי.

מדינת ישראל נמצאת כעת בעיצומו של משבר נגיף הקורונה. העיר בית שמש, כמו שאר הערים במדינת ישראל, עושה את מיטב המאמצים על מנת להילחם בנגיף ולמגר אותו.

מדי שנה בל"ג בעומר נוהרים מאות ואלפי אנשים לקברו של רבי שמעון בר יוחאי שנמצא למרגלות הר מירון, לחוג שם את החג ולקיים את מסורת ישראל. בכל שנה בשנה בערב ל"ג בעומר ולאורך החג כולו, עולים גם אלפים מתושבי העיר בית שמש.

במכתב ששלחה בלוך לשרת התרבות כתבה, כי "האינטרס של כולנו, הוא לפקח ולהיטיב עם הציבור ולדרבן אותו להישאר בבית – על אף הקושי הרב. לאור זאת, עיריית בית מבקשת בזאת את סיוע משרדך בתקציב עבור ניידות מיוחדות שיסתובבו ברחבי העיר, וישדרו בשידור מיוחד ו- Live על מסכי ענק, את האירועים ומוקדי ההדלקה מציון הרשב"י במירון".

לדבריה, "אפקט זה יגרום לציבור זה בעיר בית שמש, להישאר בביתם, ולא לסכן את עצמם ואת הסובבים אותם. זהו אינטרס של כולנו".

"אני בטוחה שתביני את כורח הנסיבות, המצב בו אנו נמצאים כעת ואת החשיבות המיוחדת שיש לעניין. דבר זה יגן וישמור על כולנו. למען העתיד שלנו. של הילדים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר