רימון ובעיטות

אלימות המשטרה במאה שערים; עו"ד יחיאל וינרוט בראיון

רימון ההלם שפגע בזיסי מרגלית; התלונה במחלקה לחקירות שוטרים ותקיפת העו"ד החרדי • עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט בראיון ישיר על התנהלות המשטרה בשכונת מאה שערים בי-ם (ארץ)

סוגרים שבוע | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול: אריאל ליבא ויוחנן בלייך. תמונה: צילום: סיון פרג')

רימון ההלם שפגע בזיסי מרגלית; התלונה במחלקה לחקירות שוטרים ותקיפת העו"ד החרדי. עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט בראיון ישיר על התנהלות המשטרה בשכונת מאה שערים בירושלים.

במהלך הראיון התייחס וינרוט לזיסי מרגלית, את משפחתה הוא מייצג: "ראשית בואו ונפתח בעובדות שאין עליהם מחלוקת כדי שנסיר כל מיני אי בהירויות, מדובר בילדה שעברה לתומה ואינה מהוה איום לאף אחד".

שמענו טענות גם מעיתונאים חרדים שאולי מישהו הכניס אותה לשמה בכוונה בכדי שתגיע לחיכוך עם השוטרים

"חס וחלילה לא היה ולא נברא, שהרי אפילו לנגד עיני הוצגו כמה סרטונים וכדאי להסתכל בסרטון ואפשר לראות שסך הכל מדובר בילדה שהלכה עם אחותה. ולא רק בילדה אלא מדובר גם באמא שהולכת עם עגלת תינוק, הולכות לתומן ומגלות את ההתקהלות ונלחצות אל הקיר ולא יודעות מה לעשות עם עצמן, ואז נזרק רימון ההלם שלמרבה הצער הוא פוגע בזיסי".

במשטרה אומרים שנאלצו להשתמש ברימוני הלם כדי להציל את הכוח מלינץ'

"יש דברים שאסור שיקרו. צריך למצוא כל אפשרות אחרת. לא יתכן לזרוק רימון הלם במקום שיש עוברים ושבים שאין חולק שהם לא מהווים איום כלל. מה גם שלפי הסרטונים שבידינו ולפי הערכות מדובר במצב שהמהומה כבר שכחה והשוטרים כבר נמצאו במצב שהוא מעבר לכלל סכנה. אבל גם אם כן, שאין אנו מתעלמים מעבודת הקודש שהיא עושה, דבר כזה אינו יכול להיות".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר