אכיפה בררנית

המפגינים בכיכר רבין לא שמרו על ההנחיות

תיעודים רבים ברחבי הרשת מראים כי בהפגנת אנשי תעשיית האירועים בכיכר רבין בתל אביב לא נשמרו הנחיות משרד הבריאות - מה שלא הפריע למשטרה להגן על המפגינים (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: איתי בלומנטל)

הערב התקיימה בכיכר רבין בתל אביב הפגנת ענק כנגד הממשלה ביוזמתם של אנשי התרבות ותעשיית האירועים שספגה מכה קשה במיוחד מהקורונה, כשבמקום על פי עדויות רבות ותיעודים מהשטח לא נשמרו כללי המרחק וההנחיות של משרד הבריאות.

התיעודים מהפגנה עוררו תגובות רבות ברחבי הרשת שהצביעו על הפער באכיפה ובהתנהלות כלפי החרדים ובסלחנות הרבה שמופנית כלפי תושבי תל אביב.

תיעוד נוסף מההפגנה (צילום: איתי בלומנטל)

כתב Ynet, איתי בלומנטל, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה פשוט ביזיון מה שקורה עכשיו בכיכר רבין בת"א. באישור המשטרה מתקיימת כעת התקהלות של אלפי אנשים שלא שומרים על מרחק ושמים פס על הנחיות השוטרים. עכשיו זה הזמן לפזר את אירוע המחאה, מיד ועכשיו".

באופן מפתיע מי שנזעק להגן על המפגינים הייתה המשטרה שהגדירה באופן משעשע ומטריד כאחת את עשרות התיעודים ברשת כ"לא תואמים את המציאות". בהודעה רשמית של המשטרה נמסר: "בניגוד לפרסומים שגויים, שאינם תואמים את המציאות ובכלל זאת באשר למספר המשתתפים , נציין כי מרבית המשתתפים הקפידו על הכללים וההנחיות וכי המארגנים פעלו בהתאם למוסכם".

במשטרה אף טרחו לפרסם כמה קטעים של כמה שניות בהם נראים אנשים ששומרים על המרחק, אך התיעודים הרבים ברשת מלמדים כי בהחלט לא מדובר בפרסומים "שאינם תואמים את המציאות".

התיעוד של דוברות המשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר