הנגיף משתולל

השרים אישרו: סגר על שכונות חרדיות בבית שמש ונתיבות

ועדת השרים להגדרת "אזור מוגבל" אישרה, בערב שבת, הכרזה על שכונות חרדיות בערים נתיבות ובית שמש, שכונות בהן נרשמה עלייה דרמטית במספר הנדבקים בנגיף הקורונה (חדשות, חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ועדת השרים להגדרת "אזור מוגבל" אישרה, בערב שבת, הכרזה על שכונות חרדיות בבית שמש ובנתיבות, שכונות בהן נרשמה עלייה דרמטית במספר הנדבקים בנגיף הקורונה.

השכונות בבית שמש שיוכרזו כ'אזור מוגבל': השכונות נחלה ומנוחה וקריית בית שמש ב'.

השכונות בנתיבות שיוכרזו כ'אזור מוגבל': שכונות נטעים ושלום בונייך, וכן הרחובות חזני, צבאן, הצאלה, ברוש, ביל"ו וגרשונוביץ.

בהודעת ועדת השרים נאמר: "בתקופת תוקפה של ההכרזה, משרד הביטחון באמצעות פיקוד העורף יבטיח קיום אספקה קיומית של מזון, מצרכים ושירותים קיומיים וסיוע לאוכלוסייה בתוך האזור.

"משרדי הפנים והאוצר יפעלו לתת מענה וסיוע לאוכלוסיות בשכונות שהוכרזו בישובים האמורים".

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת' כעשרים מבני הקהילה החרדית בנתיבות חלו לאחרונה בקורונה, ובעיר חוששים כי התפשטות הנגיף בעיר תוביל בסופו דל דבר להכרזה עליה כ'שטח מוגבל', כפי שאירע בבני ברק.

הכל החל בחג הפסח, אז שתי משפחות בקהילה אירחו אנשים נוספים בבתיהם לסעודת ליל הסדר, זאת בניגוד להנחיות של משרד הבריאות, שאף הוביל להכרזת הממשלה על עוצר ביום זה.

חלפו מספר ימים, ולאחר החג החלו כמה מהתושבים, מאותן משפחות, לחוש ברע, ובדיקה שערכו גילתה כי הם חלו בקורונה. מתברר, כי מבין האורחים היו מי שנשאו בגופם את הנגיף, ועדיין לא ידעו על כך בליל הסדר, וכך הדביקו את המקומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר