התוכנית המסתמת

דיון ראשון: מתי התלמידים יחזרו ללימודים?

לאחר חודש וחצי בלי לימודים במוסדות החינוך, יתכנסו נציגי המל"ל, משרד רוה"מ ומשרד החינוך, לדיון ראשון בנושא חזרת מערכת החינוך לשגרה. זו התוכנית המסתמנת (חדשות בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

לאחר חודש וחצי בלי לימודים במוסדות החינוך, יתכנסו היום (ראשון) נציגי המל"ל, משרד ראש הממשלה ומשרד החינוך, לדיון ראשון בנושא חזרת מערכת החינוך לשגרה.

כרגע, התכנית היא להתחיל ביום ראשון הבא בחזרה הדרגתית של הילדים למערכת החינוך, שכן ביום ראשון יחלפו שבועיים מתחילת ההקלות, שזהו פרק זמן בו ניתן לבחון כיצד השפיעו ההקלות על התפשטות הנגיף.

במשרד החינוך מציעים להתחיל בהחזרת ילדי הגנים וילדי כיתות א' עד ג', בכיתות קטנות של עד 10 או 15 ילדים. מנגד, ישנן המלצות שלא להחזיר את גני הילדים, שכן שם התנאים למניעת הדבקה, פחותים. הצעה נוספת היא להגדיל את המשפחתונים משלושה לחמישה או שבעה ילדים.

בנוסף, מסתמן כי המורים ילמדו, החל מיום ראשון, בחצי משרה, ואת יתר השעות ישלימו במשך שבועיים בקיץ, במקום החופש הגדול.

כיתות ד' עד ט' יישארו בשלב זה בבית, ובכיתות י' עד י"ב, יתאפשר ללמוד מרחוק או בקבוצות קטנות. בצהרונים יתאפשר קבוצות של עד 15 ילדים ובחינוך מיוחד שוקלים להגדיל את הקבוצות לעד 8 ילדים בקובצה.

בעולם הישיבות, נכון לעכשיו, עדיין לא חוזרים ללימודים ו'זמן קיץ' יפתח בלמידה מרחוק בבתים, כאשר ראשי הישיבות והר"מים ימסרו שיעורים דרך הטלפון והתלמידים ילמדו בחברותות עם האבות, האחים או החברים - דרך הטלפון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר