הסערה בירושלים

הרב חיים דרוקמן: הרב עובדיה יוסף זועק משמיים

הרב דרוקמן, מזקני רבני הציונות הדתית תקף את ההתנהלות סביב אי הארכת כהונתו של הרב אריה שטרן לתפקיד רב העיר ירושלים, ותמה על מפלגת ש"ס: "זו מפלגה דתית?!" (חדשות)

(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

הסערה סביב אי הארכת כהונת הגאון רבי אריה שטרן כרבה האשכנזי הראשי של ירושלים, הביאה היום (ראשון) את הרב חיים דרוקמן, מזקני רבני הציונות הדתית, לצאת למתקפה נגד מפלגת ש"ס.

"אני זועק מנהמות ליבי, זהו עוול וזה בזיון כבוד התורה. יראת שמיים לא קיימת? איך אפשר לעכב את החתימה הזו ביום אחד?! הוא מתעכב כבר ארבעה חודשים", אמר הרב.

בראיון למנדי ביתאן ברדיו כאן מורשת הוסיף הרב דרוקמן, "מה זה קשור לרב אחר. צריך להיאבק למען כבודו של רב, אבל מה זה קשור. אני עצמי פניתי מכתב לשר ועקנין ולא זכיתי לתשובה".

הרב המשיך, "איזה טיעון יש כאן? אני חושב שצריך לזעוק זעקה נגד עוול כבוד התורה".

בהמשך תקף את מפלגת ש"ס ותמה: "זו מפלגה דתית? כך היה נוהג הגאון הצדיק הרב עובדיה יוסף זצ"ל? אני חושב שהוא זועק משמיים על הדבר הזה!".

ראש העיר הקביל את פני הגר"א שטרן ב'זום'

הרב דרוקמן הביע את תקוותו כי מפלגת ימינה תדאג להמשך כהונת הרב שטרן ברבנות העיר ירושלים, כחלק מהמו"מ הקואליציוני.

"אני מתאר לעצמי שימינה תדרוש את סידור העניין הזה בהסכם קואליציוני. אבל כואב לי ממש, אני מדבר גלויות, שנושא כזה הופך להיות עניין פוליטי".

מטעמו של הרב שטרן נמסר כי הרב "מודה למו"ר הרב דרוקמן שליט"א אשר לוקח את האחריות למעמד הרבנות בכלל ולרבנות ירושלים בפרט. אין מדובר בעניין פרטי, אך מכיוון והדבר נוגע אליי לא אתייחס לפרטים הספציפיים לעת עתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר