ביום הזיכרון

בגלל דגל: צפו במעצר הברוטאלי של הילד

לאחר שבלשי המשטרה ניסו לעצור קיצוני, שתלש דגל ישראל מרכב חולף בגאולה. ההמונים החלו להתאסף - ולמחות. הבלש, החליט להעניש את המפגין ומשך לו בפאותיו. צפו (ארץ)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: יוחי ברנשטיין)

כמעט מדי שנה, זה קורה - במאה שערים, קומץ קיצוניים מעוררים מהומות ביום הזיכרון ועושים חילול ה'. הערב (שני), ליל יום הזיכרון, אחד הילדים תלש דגל מרכב חולף בכיכר השבת, והבלשים קפצו עליו ועצרו אותו.

השנה, בלשי המשטרה היו ערוכים מראש, ל'כיכר השבת' נודע, כי הבלשים התמקמו קודם לכן ברחובות מאה שערים והמתינו לפרובוקציה שתבוא - כמו כמו כל שנה.

הפרובוקציה לא איחרה מלבוא, ואחד הילדים, תלש דגל מרכב חולף, הבלשים שהיו מוכנים, קפצו עליו וניסו לעצור אותו.

אחד המשתתפים בהפגנה סיפר ל'כיכר השבת': "אולי הילד עשה משהו לא בסדר, אך היינו בהלם מהתגובה העזה של המשטרה. הבלשים התנהגו כמו בריונים ללא רחמים, ואף משכו פיאות של אחד מהמתגודדים במקום".

"לא פלא שניסינו להתנגד, ולכן, ניסינו למנוע מהמשטרה להתנהג בפראות חסרת פרופורציה למה שקרה. מה ששוב מוכיח כי אם מדובר בחרדים - למשטרה מותר הכל. לא כולם פה קיצוניים ועושים חילול השם".

מטעם המשטרה נמסר: "במהלך הערב כוח משטרה שפעל באזור מאה שערים בירושלים הבחין בקטין שתלש את דגל המדינה מרכב חולף, והוא נתפס על ידי השוטרים, במקום החלה התקהלות של כמה עשרות שקראו קריאות נאצים והפריעו לשוטרים לבצע את תפקידם וכדי למנוע אירוע אלים במקום הם נאלצו להעביר את הקטין לתחנה המשטרה במטרה לברר את פרטיו".

"לאחר ברור הזהות וגילו הוא הועבר לנציג המשפחה. משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע של פגיעה בסמל המדינה ותפעל בכל האמצעים כנגד חשודים במעשים אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר