בשורות טובות

שיפור קל במצב הילדה החרדית שנדבקה בקורונה

שיפור קל במצב הילדה החרדית בת ה 11 שהגיעה במצב קשה לבית החולים רמב"ם עם סיבוכים לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה: הילדה כבר לא נושאת את הנגיף עצמו (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות רמב"ם)

שיפור קל במצב הילדה החרדית בת ה 11 שהגיעה במצב קשה לבית החולים רמב"ם עם סיבוכים לאחר שנדבקה בנגיף הקורונה.

בבית החולים ביצעו בילדה שתי בדיקות שחזרו והתברר כי הילדה כבר אינה נושאת בנגיף הקורונה. עם זאת מצבה ממשיך להיות קשה בשל הסיבוכים כתוצאה מהמחלה.

מבית החולים רמב"ם נמסר: "שיפור קל במצב הילדה בת ה 11 שהגיעה לרמב"ם עם סיבוכים כתוצאה ממחלת הקורונה. הילדה עברה שתי בדיקות ולשמחתנו התברר שהיא כבר לא נושאת את הנגיף עצמו.

"יש שיפור קל בסיבוכים מהם סבלה. היא הועברה מחדר הלחץ השלילי לחדר טיפול מוגבר. היא עדיין מונשמת ומורדמת".

כזכור, אביה, אליהו ביטון, הגיע אמש לבקר אותה ולהיות לצידה. לאחר מכן, נשא דברים בהם קרא לציבור להתפלל לרפואתה, וסיפר על התחושות: "אנחנו פשוט נשברים. זה תחושה מאוד קשה".

בדברי חיזוק ואמונה הוסיף, "אבל יחד עם זה, עם כל הכאב, 'גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירע רע כי אתה עימדי', אתה ממש קרוב לבורא עולם, ואתה מקבל כוחות של תקווה ואמונה שנותן לך הלאה להאמין שבעזרת ה' היא תבריא ונצא מזה".

האבא הוסיף "אתה חסר אונים. אתה לא יודע איך לעזור לבת שלך", וביקש להגיד פרק תהילים לרפואת הדס בת אורה, בתוך שאר חולי ישראל.

הילדה, בת 11 מהעיר אלעד, שהתה יחד עם בני משפחתה ב'כינר', כשלפתע החלה בערב שבת לחוש ברע. בעקבות כך היא כאמור הועברה למחלקה הייעודית לחולי קורונה בבית החולים פוריה הסמוך. בהמשך הועברה לבית החולים רמב"ם בחיפה, לאחר שמצבה הידרדר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר