המחבל נוטרל

פיגוע דקירה בכפר סבא: אשה נפצעה באורח בינוני עד קשה

כוחות משטרה הוזעקו לרחוב גלגלי הפלדה, סמוך לקניון המקומי, משם התקבל דיווח על אשה, כבת 60, שנפצעה באורח בינוני עד קשה כתוצאה מדקירה • המחבל נוטרל (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: ללא קרדיט)

פיגוע דקירה ביום הזיכרון: כוחות משטרה הוזעקו הצהריים (שלישי) לרחוב גלגלי הפלדה, סמוך לקניון המקומי, משם התקבל דיווח על אשה, כבת 60, שנפצעה באורח קשה כתוצאה מדקירה.

מחקירה ראשונית עולה כי המחבל, תושב השטחים, רדף אחרי האשה - שעמדה בתחנת האוטובוס, דקר אותה ולאחר מכן נוטרל על ידי אזרח שהיה במקום.

מדוברות המשטרה נמסר: "לפני זמן קצר התקבל במשטרת ישראל דיווח על חשד לדקירה ברח' ויצמן בכפ"ס. במקום פצועה. שוטרים במקום ונסיבות האירוע נבדקות".

מתנאל יחיאל, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "הענקנו סיוע ראשוני לגברת. לאחר מכן היא פונתה לחדר הטראומה של בית החולים מאיר כשהיא סובלת מפצעי דקירה".

דובר מד"א, זכי הלר, מסר: "בשעה 12:41 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אישה שנדקרה ברחוב גלגלי הפלדה סמוך למתחם G בכפר סבא . חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לאישה כבת 62, בהכרה מלאה, במצב בינוני - קשה".

חובש מד"א, אלעזר חבאני, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 62 בהכרה מלאה, היא שכבה על הכביש, בצענו בדיקה ראשונית והבחנו במספר פציעות מדממות, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים תוך המשך טיפול ודיווח לרופאים שימתינו לנו".

התמונה בכותרת מופצת ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בתמונה נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר