איפה הרודן?

תעלומת קים ג'ונג און: ספינות הפאר חשפו?

התעלומה העולמית סביב העלמות מנהיג קוריאה הצפונית: תמונות לוויין קלטו כלי שיט המשמשים את מנהיג קוריאה הצפונית ליד אתר נופש, בו הוא ככל הנראה שוהה כעת (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בעולם כולו עוקבים בימים האחרונים אחרי היעלמותו המסתורית של רודן קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. תמונות לוויין חושפים את המקום בו הוא נמצא ככל הנראה כעת.

לפי התיעוד המתפרסם במיזם "צפון 38" העוקב מוושינגטון אחרי הנעשה בצפון קוריאה, הלוויין תיעד תנועה של ספינות פאר ליד אתר הנופש וונסאן.

מדובר בעוד אישוש לטענה כי מנהיג צפון קוריאה נמצא באתר הנופש. לפי "צפון 38", מדובר בספינות פאר המשמשות את ג'ונג און ואנשיו.

גורמים בקוריאה הדרומית ובארצות הברית אמרו כי ייתכן שהוא שוהה שם מחשש להידבקות בנגיף הקורונה, והטילו ספק בשאר התאוריות שהופצו בימים האחרונים.

טראמפ וקים בפגישתם ההיסטורית (צילום: הבית הלבן)

בין היתר דווח כבר כי הוא נהרג, עבר ניתוח מסובך או נפצע במהלך צפייה בתרגיל צבאי. בעולם אף החלו לדון כבר בזהות מחליפו, אך בינתיים נראה כי קים עדיין חי.

שר החוץ של ארצות הברית מייק פומפאו אמר היום לרשת פוקס ניוז כי הם לא יודעים מה קורה עם מנהיג צפון קוריאה: "לא ראינו אותו. אין לנו מידע לגביו שניתן לדווח, אנו עוקבים אחריו מקרוב"

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ אמר אתמול במהלך מסיבת עיתונאים בבית הלבן: "אינני יכול להגיד לכם, אבל יש לי מושג טוב מאוד לגבי מצבו אבל איני יכול לדבר על כך עכשיו אני רק מאחל לו בריאות טובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר