אחרי שהחלים

ג'ונסון מספר: "נערכו למותי, כמו לסטאלין"

ראש ממשלת בריטניה שהחלים מהקורונה, סיפר על תקופת מחלתו, וכיצד הרופאים כבר נערכו להכריז על מותו: "הם נתנו לי ליטרים רבים של חמצן, הייתי במצב רע מאוד", אמר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון, שהחלים מנגיף הקורונה, סיפר היום (ראשון) בראיון שהעניק לצהובון ה"סאן", על תקופת מחלתו.

"זה היה רגע קשה מאוד, לא אכחיש זאת. הייתה להם אסטרטגיה להתמודד עם תרחיש מסוג 'המוות של סטלין'", הוסיף תוך השוואה מוזרה למותו של הרודן הרוסי.

הוא הוסיף, "לא הייתי במצב טוב בשום אופן והיו תכניות מגירה במקומם למקרה שהגרוע מכל יקרה. לרופאים היו כל מיני סידורים למקרה שדברים יעשו גרועים מאוד".

לדבריו, תחילה כאשר שהה בדאואינג 10, חי בהכחשה: "הייתי בהכחשה משום שהמשכתי לעבוד ולעשות מפגשים דרך שיחות וידאו, אבל הרגשתי באמת מטושטש ודי על הפנים, לא כמו שיכור, אבל אתם יודעים, זה היה קשה".

"אמרתי שאני לא רוצה ללכת לבית החולים. זה לא נראה לי צעד טוב, אבל הם היו עקשנים. במבט לאחור, הם צדקו כשהכריחו אותי ללכת".

ג'ונסון, בסרטון ראשון אחרי ששוחרר: הקפידו על ההגבלות (צילום: דאואינג 10)

"היה לי קשה להאמין שבכמה ימים הבריאות שלי התדרדרה במידה כזו. אני זוכר שהרגשתי מתוסכל. לא יכולתי להבין למה מצבי לא משתפר. ואז הגיע הרגע שבה היה צריך לקבל החלטה אם להרדים ולהנשים אותי", הוסיף וסיפר כיצד הבין אז שאין תרופה לקורונה - ואין דבר שהוא יכול לעשות.

לסיום הראיון, הודה כמובן שוב לרופאיו: "הודות לטיפול נפלא, באמת נפלא, שרדתי את זה. הם אלו שעשו את זה והם עשו את כל ההבדל. אינני יכול להסביר איך זה קרה, אבל זה היה נהדר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר