סיור מיוחד

צפו: ישיבת חברון נערכת לפתיחת הזמן במתווה הקפסולות

ראש ישיבת חברון אירח הבוקר את נציגי החמ"ל המיוחד כדי להערך סופית לפתיחת הזמן בישיבה, בהתאם למתווה הקפסולות • משם המשיכו הנציגים לישיבת פורת יוסף (חרדים)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר עבודה רצופה של צוות האחזקה בישיבה כדי להערך לפתיחת הזמן, אירח הבוקר (שני) ראש ישיבת חברון הרה"ג ר' יוסף חברוני את נציגי החמ"ל המיוחד לפתיחת הזמן שע"י ועד הישיבות והמל"ל.

בסיור בו השתתפו שמואל ליטוב מנכ"ל עיריית בני ברק ממובילי המתווה, הרב בנימין כהן נציג החמ"ל ונציג משרד הבריאות ד"ר ציון שלוסברג ראו המשתתפים את ההשקעה בהתאמת הישיבה לקליטת מאות תלמידים .

המשתתפים ציינו כי למרות שבסיורים בימים האחרונים בישיבות אור ישראל, נתיבות החכמה (וולפסון), קול תורה ועוד ראו את ההשקעה המרובה של מנהלי הישיבות לפתוח במסירות את הזמן באופן שהוכשר ע"י גורמי המקצוע והומלץ ע"י גדו"י, היערכות כזו לקליטת קרוב ל-400 בחורים בזמן כה קצר, מלמדת על מסירותם הרבה של מנהלי הישיבה למען המשך לימוד התורה לנוכח אתגרי הזמן.

בסיור ציין הרב חברוני כי זוהי היערכות ראשונית לקליטת חלק מהבחורים, וכולנו נושאים תפילה לישועה ופתיחת הזמן לכלל בחורי הישיבות כמימים ימימה.

לאחר מכן המשיכו נציגי החמ"ל לסיור בישיבת פורת יוסף, אם הישיבות הספרדיות בארץ ישראל, שם פגשו את הרב דוד בן שמעון והרב שרעבי נציגי הנהלת הישיבה שסקרו בפניהם את ההיערכות הישיבה לפתיחה במתווה הקפסולות והביעו את תקוותם לסיום ההליך הפרוצדורלי הנדרש בימים הקרובים, על מנת לפתוח את הזמן יחד עם שאר הישיבות שנערכו ואושרו ע"י החמ"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר