הטרגדיה בירושלים

השריפה הקטלנית; מערימת בגדים שהוצתה

מחקירה ראשונית של השריפה הקטלנית שהתרחשה היום בירושלים, שערכו כוחות הכיבוי, עולה כי היא החלה מערימת בגדים הוצתה באמצע דירה - שהפכה כך למלכודת מוות (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כב"ה)

מכוחות הכיבוי נמסר כי השריפה שגבתה הבוקר (רביעי), את חייה של צעירה בשנות ה-30 אירעה בדירת מגורים מאולתרת בחניון מתחת לבניין ברחוב היען בירושלים.

לוחמי האש חילצו מהדירה לכודה בשנות ה-30 לחייה במצב קשה, שבהמשך נקבע מותה ע״י פאראמדיקים של מד״א בזירה.

ד"ר עמנואל שמואל סירא רופא מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בדירה אפופת עשן. צוותי כיבוי חילצו אלינו מהדירה את גופת ההרוגה. לאחר בדיקה רפואית קצרה לא נותר אלא לקבוע את מותה בזירת האירוע".

מחקירה ראשונית של חוקרי הכבאות בזירה מסתמן, כי ככל הנראה מדובר בהצתה מכוונת של ערימת בגדים במרכז הדירה. הנסיבות עדיין נחקרות.

טפסר ניסים טויטו מפקד מחוז ירושלים אמר בזירה: "מדובר באירוע טראגי ,סמוך לשעה רבע לשמונה הבוקר התקבל דיווח בחדר המבצעים של תחנת בירה על שריפה בדירת מגורים ברחוב היען בשכונת מלחה בירושלים עם חשש ללכודים לוחמי האש שהגיעו למקום פרצו את פתח המבנה ותוך כדי הסריקות איתרו לכודה חילצו אותה והעבירו אותה להמשך טיפול רפואי של מד״א שבהמשך לצערנו נאלצו לקבוע את מותה".

"מדובר בתופעה שכיחה ומטרידה של הסבת חניונים ומחסנים לדירות מגורים מאולתרות המהוות מלכודות מוות בעקבות חוסר פתחי שחרור חום ועשן וחוסר באמצעי מיגון ובטיחות באש ומערכות חשמל מאולתרות״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר