אחרי התלונה

פעיל השמאל חיים שדמי: "לא מתנצל בפני משפחת נתניהו"

ראש הממשלה ובנו יאיר הגישו תלונה במשטרה נגד פעיל השמאל שאיים על חייהם וכעת הוא מגיב: "בלהט ההפגנה לפעמים אומרים דברים באופן יצירתי. אני לא מתנצל" (בארץ)

(צילום מסך מתוך טוויטר)

פעיל השמאל הקיצוני מגיב הערב (רביעי) בפוסט שפרסם כי הוא אינו מתכוון להתנצל בפני משפחת נתניהו, לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו ובנו יאיר הגישו נגדו תלונות במשטרה.

"אין לי, לא היתה לי ולא תהיה לי כל כוונה להשתמש באלימות פיזית או לאיים על חיו של איש, גם לא של אדם שהוא בעיניי נאלח והורס הדמוקרטיה הישראלית".

את דבריו בסרטון הסביר כך: "בלהט ההפגנה - כמו בלהט היציע בכדורגל - לפעמים אומרים דברים באופן יצירתי ומלא תשוקה. אני לא מתנצל שאכפת לי מהמדינה".

"אני לא מרגיש צורך להתנצל בפני משפחת נתניהו. אני כן מרגיש צורך להבהיר בלשון שאינה משתמעת לשתי פנים: אינני תומך באלימות, מעולם לא הכיתי או פגעתי פיזית באיש, לעולם לא אעשה זאת ולעולם לא אקרא לאיש לעשות זאת".

האיום על חיי נתניהו (מתוך הטוויטר של יאיר נתניהו)

בסרטון שפרסם יאיר נתניהו בחשבון הטוויטר שלו נראה שדמי אומר: "יאיר תזכור את ההבטחה שלנו, זה נראה רחוק מאוד, תאמין לי אמרנו לך כל הזמן, אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. יום אחד אתה תהיה בלי מאבטחים וואי, אין לדעת".

בסרטון אחר הוא נראה אומר: "אהוד ברק, אנחנו תומכים בך, עשית את זה מדהים, עכשיו תעשה אותו דבר, בצורת בקבוק תבערה לתוך בלפור. לך לא יעשו שום דבר תאמין לי. שרה המטורפת תיבהל כל כך שיגמר הסיפור".

אחרי יאיר נתניהו, הגיש גם ראש הממשלה עצמו תלונה במשטרה נגד שדמי. לדבריו, "ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה".

מדוברות המשטרה נמסר: "הרינו לאשר, כי הוגשו במשטרה תלונות על ידי יאיר נתניהו ומי מטעמו, בטענה לעבירות של הסתה ואיומים".

"כל מקרה המגיע לידיעת המשטרה ובו נטען שנעברו עבירות הסתה, נבדק ומועבר לפרקליטות לעיון והחלטה על המשך ההליך כמקובל, וכך נעשה גם במקרה זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר