המשרת האישי נדבק

מתקרב לטראמפ? מכת קורונה בבית הלבן

משרתו האישי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הדוברת של סגן הנשיא מייק פנס, והעוזר של בת הנשיא איוונקה, נדבקו בנגיף הקורונה • הנשיא נבדק, אך יצא שלילי (חדשות, בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
הנשיא טראמפ ובתו איוונקה (צילום: shutterstock)

חשש בארה"ב: משרתו האישי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הדוברת של סגן הנשיא מייק פנס והעוזר של בת הנשיא איוונקה טראמפ נדבקו בנגיף הקורונה.

במהלך פגישה עם מחוקקים רפובליקנים בבית הלבן, חשף נשיא אר"הב כי רעייתו של יועצו היהודי הבכיר, סטיבן מילר, המשמשת כדוברת סגן הנשיא, נדבקה בנגיף: "קייטי, הבדיקות שלה היו טובות מאוד למשך זמן ממושך ואז לפתע פתאום הבדיקה שלה חזרה חיובית".

טראמפ הדגיש כי סגנו לא נדבק: "אני מבין שמייק נבדק ושהבדיקה שלו שלילית".

דבריו של טראמפ הגיעו לאחר שנחשף כי משרתו הקרוב, האחראי בין היתר להגיש את האוכל לנשיא, נדבק בקורונה. בעקובת ההידבקות של המשרת, הנשיא עבר בדיקת קורונה וקיבל תשובה שלילית.

רשת CNN דיווחה הלילה כי גם העוזרת האישית של איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב, נדבקה בקורונה. העוזרת לא הייתה במגע עם איוונקה בשבועות האחרונים.

דוברת הבית הלבן, קיילי מקנאני, התייחסה להידבקות ואמרה: "נקטנו בכל אמצעי הזהירות על מנת להגן על הנשיא. עשינו כל דבר שד"ר דבורה בירקס וד"ר אנתוני פאוצ'י אמרו לנו לעשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר