אפקט הקורונה: נדל"ן בירושלים במחירי מציאה

לצד ההשפעות הקשות על המשק שנגרם בעקבות משבר הקורונה, ההזדמנויות להשקעות אטרקטיביות צצות על פני השטח, ורק מחכות שיקטפו אותן (נדל"ן, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)
לצד מאות אלפי הנפגעים ממשבר הקורונה, מסתבר שהמצב המתמשך הזה מוליד גם דברים טובים: חברת 'קרתא השקעות', המתמחה בהשקעות נדל"ן בארץ ובירושלים בפרט, הצליחה לאתר הזדמנות ייחודית בעלת פוטנציאל רווח נדיר. החברה סיכמה עם קבלן הבונה כעת בניין דירות בשכונה מרכזית ויוקרתית בירושלים, כי משקיעי החברה ירכשו ממנו באופן מיידי 10 דירות במחיר הנמוך משמעותית ממחיר השוק (פחות מ-20 אלף ש"ח למ"ר), ובתשלום ראשוני של פחות מ-450 אלף ש"ח. היתרה תשולם במסירה ולפי התוכנית העסקית המשקיעים יוכלו למכור את הדירה 'על הנייר' ולהרוויח בתקופה הקצרה הזאת מאות אלפי שקלים ב"ה.

"אין ספק שזאת אחת ההשקעות המשתלמות שיש בשוק היום", מגלה דביר דמרי - מנכ"ל קרתא. "בעקבות משבר הקורונה, הקבלנים רק מחכים שמישהו ירכוש מהם דירה. אנחנו באים עכשיו לקבלן וקונים את כל מלאי הדירות שלו במחיר רצפה, ובעוד שנה נמכור במחיר השוק - וכך כל משקיע גוזר קופון שמן מאוד על ההשקעה שלו".
"צריך לשים לב: ההשקעה הזאת משתלמת רק למי שאין דירה ברשותו, או למי שמשפר דיור ומתכוון למכור את דירתו בתקופה זו", מפרט דמרי. "מי שיש כבר בבעלותו דירה - ייאלץ להוציא כמעט את כל הרווח של ההשקעה על מיסים שונים, ולכן ההשקעה אטרקטיבית רק במקרים שהזכרתי".

לפרטים אודות ההשקעה ניתן ללחוץ כאן.
חברת קרתא השקעות מתמחה בהשקעות נדל"ן בטוחות בירושלים. חברי מועדון ההשקעות של קרתא מקבלים מדי שבוע הצעות השקעה נדירות ואטרקטיביות שאיתרה החברה עבורם, ומאפשרת להם להתקדם כלכלית באמצעות השקעות נדל"ן בבירה. להצטרפות למועדון המשקיעים של קרתא (ללא עלות) יש ללחוץ כאן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר