'שחור ולבן' • צפו

פרק 3: עולמם של החרדים המכורים לתאווה

'כיכר השבת', יוצא בעקבות 'המכורים' החרדים. ובפרק השלישי נדבר עם 'חיים' - מכור לתאוות יתר - מבלי יכולת לצאת ממנה. בשיחה מרתקת אתו, הוא מסביר איך הוא 'נקי' 5 שנים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בפרק השלישי בסדרת 'שחור ולבן', נעסוק בחיים, בחור חרדי שמכור לתאווה, הוא חרדי מבית טוב ומוצלח שנפל לתהומות התאווה - מבלי יכולת לצאת משם לבד.

עוד בסדרה 'שחור ולבן'>>>

בפרק הקודם הרחבנו מהי ה'התמכרות', בדיון על ההבדל בין הנאה לבריחה. הפרק הנוכחי יעסוק באלו שעשו הכל בשביל לא להרגיש.

'חיים', שישוחח בראיון אישי ונוקב עם מנכ"ל ומיסד 'רטורנו' הרב איתן אקשטיין, הוא בוגר טיפול ומכור לתאוות יתר.

את החשיפה הראשונה חיים זוכר עד היום, את הסוד הוא שמר בתוכו הרבה שנים, אבל הוא לא הצליח להפסיק.

כבן למשפחה מכובדת מאוד בקהילה, חיים סיים את החיידר בהצטיינות ומשם המשיך לישיבה קטנה למצוינים, הוא נחשב לאחד מטובי הבחורים בישיבה. בתחילת הישיבה גדולה הוא נחשף, את הסוד הוא שמר בתוכו לאורך שנים. כל יום הוא הבטיח לעצמו שזה הפעם האחרונה. אבל, הוא לא הצליח לבד!.

לאחר תקופה קצרה מאוד הפתרון הפך לבעיה, הדבר שעשה לו טוב מתחיל להזיק לחיים. הוא מגלה על עצמו לפתע שאין ערכים, אין עקרונות ומול התאווה הוא פועל ללא גבול.

חיים (שם בדוי) משתף אותנו בסיפורו האישי, על רגעי השפל והמצוקה, על הצורך האינסופי בעוד שימוש, ובעיקר על כאב אישי עמוק. על הדרך שהגיע לטיפול ב'רטורנו', וכיום היכן הוא נמצא לאחר הטיפול.

בפרק זה כמו בכל הסדרה 'מכורים בשחור לבן', 'כיכר השבת' בשיתוף 'רטורנו' מביאים את סיפורם של מכורים במגזר החרדי, מתוך מטרה להעלאת המודעות והצורך לפנות לאנשי מקצוע בעת זיהוי התנהגויות או תסמינים של התמכרויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר