בגלל כתבה?

דיווח: משה בר סימן טוב שוקל לפרוש ממשרד הבריאות

האם בעקבות כתבה שפגעה בתדמיתו ואחרי שהשרים הצביעו נגד המלצותיו יפרוש משה בר סימן טוב מתפקידו כמנכ"ל משרד הבריאות? מקורביו: הכל תלוי בזהות השר הבא (בארץ)

(צילום: Flash90)

אחרי שהפך לחזית המלחמה בקורונה, כאשר השתתף ונאם במרבית התדרוכים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מדווח באתר ynet כי משה בר סימן, מנכ"ל משרד הבריאות, שוקל לפרוש מתפקידו.

לפי הדיווח, המנכ"ל החזק עדיין לא קיבל את ההחלטה הסופית אם לפרוש או להמשיך, ויקבל את ההחלטה אחרי שייוודע מי יהיה שר הבריאות הבא, במקום יעקב ליצמן.

באתר ציטטו אנשים בסביבתו שאמרו כי זו "החלטה כבדת משקל. טרם התקבלה החלטה סופית בעניין אך זהות השר שייבחר תהיה קריטית להמשך תפקידו של בר סימן טוב במשרד הבריאות".

יצוין כי בימים האחרונים, נפגעה תדמיתו של סימן טוב, בין היתר בשל כתבה בעיתון ידיעות אחרונות ובשל ביקורות שמתחו עליו שרים בממשלה.

משה בר סימן טוב בעבר, בראיון ל'כיכר השבת' (צילום ראיון: כיכר השבת. תמונה: חיים גולדברג, כיכר השבת)

השרים טענו כי הוא נקט בקו נוקשה מידי מול נגיף הקורונה, ואף הצביעו נגד עמדת משרד הבריאות - כמו למשל בהחלטה לפתוח את הפארקים עם מתקני הכושר.

גורם שעבד בעבר עם משה בר סימן טוב צוטט בכתבה עליו בידיעות אחרונות כי "כמעט כל ההתנהלות שלו במשרד הבריאות לאורך השנים, מכוונת לטיפוח הדמות שלו בתקשורת. התדמית שלו מאוד חשובה לו".

גורמים נוספים מתחו עוד ביקורות: "הוא איש כוחני. תמיד חושב שהוא יודע הכול, תמיד צודק; "הוא שומר קרוב אליו רק את מי שחושב כמוהו ומהנהן בראש ואומר כן"; "הוא תמיד נותן לך תחושה שהוא יודע הכי טוב. אפילו בנושאי רפואה, למרות שהוא לא רופא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר