הקרב בין הרב לשר

הרב דרוקמן ביקש מרפי פרץ לא להיכנס לממשלת נתניהו: "אחשוב על זה, ביי"

ראש הממשלה נתניהו נפגש הערב בפעם השנייה עם רפי פרץ והציע לו להצטרף לממשלה לבדו עבור תיק ירושלים ומורשת. הרב דרוקמן ביקש מפרץ לא להצטרף וקיבל ניתוק (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה נתניהו נפגש הערב (רביעי) בפעם השנייה עם שר החינוך ויו"ר הבית היהודי רפי פרץ והציע לו להצטרף לממשלה לבדו עבור תיק ירושלים ומורשת.

הרב חיים דרוקמן מרבני הציונות הדתית שוחח בטלפון עם שר החינוך רפי פרץ לאחר הפגישה שלו עם נתניהו.

פרשן חדשות 12 עמית סגל דיווח כי הרב דרוקמן אמר לפרץ כי לא יצטרף משום פנים ואופן לממשלה.

על פי הדיווח, פרץ השיב לרב דרוקמן: "אחשוב על זה, אני פה בממתינה לא שומעים טוב, ביי".

מוקדם יותר שוחחו בטלפון ראש הממשלה נתניהו ושר הביטחון נפתלי בנט, אולם לא הצליחו להגיע להסכמות שיאפשרו את כניסת ''ימינה'' לממשלה החדשה.

"ההחלטה בידי נתניהו", הודיע בנט. ''כפי שאמרתי מתחילת הדרך. אנחנו מעוניינים להיכנס לממשלה, רק אם תהיה לנו השפעה. השפעה נגזרת לחלוטין מתחומי אחריות. אם ראש הממשלה רוצה אותנו בעמדות השפעה, נשמח להיכנס. אם ראש הממשלה רוצה אותנו שוליים, חלשים ונטולי השפעה, נעדיף לצאת לאופוזיציה".

נתניהו אתמול, נגד ימינה (צילום: מתוך פייסבוק)

בשיחה אתמול דרש יו"ר ימינה את תיקי התחבורה והבריאות, ואת ראשות ועדת החוקה. נתניהו ככל הנראה לא יוכל לספק את רצונות אלה של בנט, בעיקר לאור העובדה שתיק הבריאות כבר הוצע ליולי אדלשטיין, והעובדה שתיק התחבורה יוצעד ככל הנראה לשרה מירי רגב.

גורם במפלגה מסר לאחר מינויו של אדלשטיין לשר הבריאות: "נתניהו טרק את הדלת לכניסתנו לממשלה. הוא חיפש את הדרך המושלמת להשפיל את ימינה ואת כל ציבור בוחריה, והצליח בכך. אדלשטיין לא דרש בכלל את תיק הבריאות, בנט כן, וזה הגיע לימינה לאור תפקודו במשבר הקורונה. זה מהלך מחושב של נתניהו לחיסול הברית עם הציונות הדתית. הבגידה של נתניהו בגדולי הנאמנים מסמנת את תחילת הסוף שלו בפוליטיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר