תיעוד כואב

"אבא, נשארנו לבד": הלוויתו של הרב רפי שיינפלד ז"ל

בבית העלמין סגולה הובא למנוחות הרב רפי שיינפלד ז"ל מבני ברק, בן 59 ואב ל-12 ילדים, איש החסד המוכר שנדבק בנגיף הקורונה ונפטר בשבת • צפו בתיעוד הכואב - ובהספדים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות זק"א תל אביב)

אמש (מוצ"ש) נערכה הלוויתו של הרב רפאל אפרים שיינפלד ז"ל, מתנדב בכיר בארגון זק"א תל אביב ואחראי גמ"ח לציוד אבלים בבני ברק, שנפטר בגיל 59 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

מסע הלוויה יצא מביתו של המנוח, ברחוב זוננפלד ברמת אלחנן, עבר דרך בית הכנסת המרכזי בשכונה והמשיך לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, שם הוא נטמן.

סמוך לקבר הספיד אחד מ-12 ילדיו של ר' רפי, שבכה: "אבא. עד היום דאגת לכולם. דאגת ודאגת ודאגת, בלי סוף, לכל העולם ולמי שיצאו מהעולם. עכשיו השארת לנו פה לדאוג למשפחה".

"נשארנו לבד. תיתן לנו ולאימא את הכוחות לעבור את התקופה הארוכה הזאת, יחד עם כולם, באהבה ואחווה. תיתן לכל הילדים בבית את הכוחות. אני מבקש ממך שתפנה לריבונו של עולם, שיגיד לצרות די!", הוסיף חתנו ר' חיים גליס.

קום לכן ספד למנוח בכאב, מנכ"ל זק"א תל אביב צבי חסיד, שאמר: "נלקח מאיתנו אחד מטובי ופארי החבורה. היקפי החסד שלו יכולים למלאות זמנם של כמה אנשים. קורות בתי בני ברק יעידו על החסדים, כי אין בית שלא ביקר שם כמעט".

"השבר הוא נורא: בשיא העשייה שלו, במיטב שנותיו, הוא נפל שדוד על משמרתו - ואנה אנו באים", ביכה חסיד, שבהמשך גילה כי ספר תורה שנרכש מכספים שאסף מקופות צדקה בבתי אבלים, יוקדש לעילוי נשמתו.

צפו בתיעוד הכואב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר