איים ונעצר

עו"ד ביקש את רחמי השופט על מרשו: "מאז שתינוקו מת ברכב, מצבו הידרדר"

"אני אשרוף אותך... אני אפוצץ אותך... אין לי מה להפסיד"; כך אוים ראש מועצה מקומית, על ידי אזרח - שבעקבות כך הוארך מעצרו, למרות סיפור חייו הקשה, כפי שתיאר עורך דינו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) מעצר של אדם החשוד כי איים על ראש מועצה מקומית, כאשר במהלך הדיון נודע כי מדובר באב לפעוט שנשכח ברכב ומת, ובשל כך הידרדר מאז מצבו הנפשי.

אתמול בשעות הצהריים התלונן ראש מועצת אבו גוש סלים ג'בר, על כך שבשבועיים האחרונים אדם שולח לו הודעות מאיימות באמצעות הפייסבוק. בתלונתו במשטרה תיאר ראש המועצה, כי בימים האחרונים החריף המאיים את הטון, כשכתב בין היתר: "אני אשרוף אותך... אני אפוצץ אותך... אין לי מה להפסיד".

בעקבות כך נעצר היום חשוד במעשים ונחקר, בעוש הוא טוען כי הדברים שכתב הם בסך הכל מחאה חוקית וכי לא היה בכוונתו לאיים.

החשוד הובא על ידי המשטרה לבית המשפט בירושלים, לשם דיון בהארכת מעצרו, ובמהלך הדיון שנערך בווידאו קונפרנס הוא השתולל, צעק והניף את הידיים. בשלה מסוים השידור הושתק, כדי שניתן יהיה לקיים את הדיון.

דיון בכנסת על שכחת ילדים ברכב (ארכיון. באדיבות המצלם)

עורך דינו של החשוד גילה בפני השופט, כי מדובר באדם שעבר טרגדיה מאוד קשה: לפני 11 שנה בנו התינוק נשכח ברכב הסגור של הגננת ונפטר. "מאז, מצבו הנפשי של המשיב, אב לשישה ילדים וסב לנכדים, החל להידרדר", טען.

אך כאמור השופט אורן סילברמן החליט להאריך את מעצרו ביממה, וכתב: החשד הסביר הוא ברף גבוה, בהתבסס על מסמכים. ישנם שבע פעולות חקירה לביצוע, כאשר עילת השיבוש היא ברף נמוך. העילה המרכזית היא המסוכנות, והייתי נכון לשקול חלופת מעצר - אם היתה כזו - לאור נסיבותיו האישיות של המשיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר