תוצאות השרב

אדם מצא את מותו בתוך רכב שלהט מחום

אדם בן 41, שמאז שעות הבוקר לא יצר קשר עם בני משפחתו, נמצא לפני זמן קצר בידי אחיו שחיפש אחריו - כשעל גופו כוויות חום קשות וללא רוח חיים, בתוך רכבו, שחנה בעיר חדרה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ד באייר תש"פ | 18.05.20
זירת האסון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

גבר נמצא אחר הצהרים (שני) בתוך רכבו בעיר חדרה, כשהוא ללא רוח חיים, לאחר שנחנק למוות בחום הלוהט.

מדובר באדם בן 41, תושב המקום, שמאז השעה 06:00 בבוקר לא יצר קשר עם בני משפחתו. מי שמצא אותו כך ברחוב הסיגליתעם כוויות קשות בכל חלקי גופו וללא רוח חיים, הוא אחיו שחיפש אחריו.

ההערכה היא, שבשל היותו של האיש חולה סוכרת, הוא חוות לפתע 'נפילת סוכר', איבד הכרה, וכך מצא את מותו הנורא בתוך הרכב הלוהט מהשרה הכבד השורר היום.

ישראל שרביט ושלומי לוי, חובשים באיחוד הצלה, תיארו: "כשהגענו למקום, נתקלנו בגבר שסובל מכוויות קשות עקב החום העז. על פי המסתמן, מדובר באיבוד הכרה על רקע רפואי. בעקבות מזג האוויר השרבי, הוא סבל מכוויות קשות עקב הטמפרטורה החמה ברכבו. למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע".

(צילום: אהרן ברוך לייבוביץ)

חובש רפואת חירום במד"א אנס אגבאריה הוסיף: "כשהגענו למקום, ראינו את הגבר עם כוויות חום קשות שוכב מחוץ לרכב. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהם ראו אותו שוכב מחוסר הכרה ברכב, וחילצו אותו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

חזקי מנת, מתנדב זק"א שטיפל בזירה, דיווח: "מדובר בגבר כבן 40 אשר סובל מרקע רפואי, שככל הנראה סבל מאירוע רפואי בשעות הבוקר ונשכח ברכבו בחום הכבד שעות רבות, עד שאותר עם סימני כוויות קשים בכל גופו וללא סימני חיים. מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת בזירה, וגופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי".

בתוך כך, גבר בן 63 נמצא מחוסר הכרה ברחוב הרצל בנתניה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים לניאדו כשהוא במצב קשה, מעורפל הכרה וסובל מפגיעת חום

בעקבות האסון הנורא, באגף דוברות והסברה של ארגון איחוד הצלה שבים וקוראים לציבור "לפקוח עין ברכבים חונים, ולבדוק שאין ילדים או מבוגרים הזקוקים לסיוע".

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר