מאוכזב מהיחס

בגלל העסקנים: ד"ר זלנקו עוזב את קרית יואל

הרופא החב"די שהתפרסם לאחר שנשיא ארה"ב הודיע כי הוא לוקח את התרופה עליו המליץ נגד הקורונה, עוזב את הקרייה החסידית בגלל מכתב של עסקנים המתנערים ממנו (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מסך, חדשות 12)

בעקבות מכתב לש עסקנים מקריית יואל המתנערים ממנו, החליט הד"ר החסידי שטוען כי הצליח לרפאות מאות חולים בנגיף הקורונה, לעזוב את המקום.

הרופא החב"די ד"ר זאב זלנקו, היה הראשון שהמליץ על שימוש בתרופה למלריה הנקראת הידרוקסיכלורוקווין, עבור חולי קורונה.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אימץ את התרופה בהתלהבות, ואף הודיע במסיבת עיתונאים כי הוא באופן אישי לוקח מידי יום את התרופה.

לעומת זאת, בארגוני רפואי בינלאומיים הזהירו מהתרופה, ולכן החליטו מספר עסקנים בקריית יואל לפרסם מכתב המתנער מהד"ר, שטיפל בהם במסירות במשך שנים ארוכות.

בתגובה, הודיעו מקורביו של הד"ר כי גמלה בליבו ההחלטה לעזוב את המקום. עדיין לא ברור היכן יתגורר, אך לפי דיווח באתר חב"ד אינפו, לא מן הנמנע שהוא יעבור לשכונת קראון הייטס.

העולם מתעניין: הד"ר החרדי ריפא מקורונה (צילום: מתוך טוויטר)

כזכור, בראיון לעיתון כפר חב"ד סיפר ד"ר זלנקו, "הבעיה הדחופה ביותר כעת, היא לעשות מאמצי על בכדי שאנשים שחולים בנגיף לא יגיעו לאשפוז. זאת כיוון שבעת שהמחלה גוברת ויש בעיות בנשימה, צריך לפעמים להנשים את החולים ואין בכל בתי הרפואה מספיק מכונות הנשמה בכדי לטפל בכמות גדולה של חולים, חלילה.

"ההמלצה שלי היא אם כן ליטול בו זמנית שלוש תרופות - כל אחת במינון מתאים: 'זינק', 'אזיטרומצין' ו'פלאק ויטנל', כשהאחרונה ידועה ומוכרת כתרופה לחולי מלריה.

"הניסיון הוכיח שטיפול בשלושת התרופות הללו יחד מחולל שינוי של ממש במצבם של החולים וברוב המקרים ההשפעה ניכרת אפילו בתוך שש שעות. וזה חיוני לגבי אנשים מבוגרים, בני שישים ומעלה ולגבי חולים שסובלים מקשיי נשימה, חולים בסוכרת, סרטן ומחלות רציניות אחרות.

"המציאות היא, וכך הצגתי בפני ראש הצוות של הנשיא, כי טיפלתי במאות רבות של חולים כאן במונרו בימים האחרונים, ואף לא אחד מהם אובחן כמי שהתדרדר מצבו והוזקק לאשפוז".

הוא הסביר, "אני לא המצאתי את התרופות הללו ואני גם לא המצאתי את הרעיון להשתמש בשילוב של שלושתן. זה משהו שנעשה כבר ביחידות לטיפול נמרץ בכמה מקומות. החידוש שלי הוא ההמלצה להשתמש בזה גם כטיפול מונע, במטרה לחסוך סיבוכים ולחסוך אשפוז. הניסיון הוכיח שזה עובד ברוך השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר