תמיכה פומבית

משפט נתניהו: תמונה אחת שווה אלף מילים

רגע לפני שהחל משפטו, הצטלם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם בכירי שרי 'הליכוד' באולם בית המשפט הסמוך • לצידו של נתניהו נעמדו בין היתר: כץ, רגב, אוחנה וגלנט (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ובכירי הליכוד בבית המשפט, היום (צילום: מתוך טוויטר)

רגע לפני שהחל משפטו בצהריים (ראשון) הצטלם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם בכירי שרי 'הליכוד' באולם בית המשפט הסמוך. תמונה שנועדה להעביר מסר: הימין לצד נתניהו גם בשעה שמפשטו החל.

נתניהו פרסם את התמונה בחשבון הטוויטר לשו וכתב: "תודה לכם אזרחי ישראל, ותודה רבה לחברות וחברי הליכוד על התמיכה האדירה! אתם נותנים לי את הכוח להילחם - ולנצח".

בין הבכירים שהתייצבו לצד נתניהו בבית המשפט: שר האוצר ישראל כץ, שר החינוך יואב גלנט, שרת התחבורה מירי רגב, השר דוד אמסלם, ח"כ ניר ברקת, שר המודיעין אלי כהן, השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, השר צחי הנגבי וח"כ שלמה קרעי

כזכור, מוקדם יותר, רגע לפני שנכנס לאולם בית המשפט, התבטא נתניהו: "חקירות האלה זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. מה הפלא שהן נגמרו בכתב אישום מופרך. הניסיון הוא להפיל את הימין ואותי.

"בערב הבחירות באפריל פרסמו כתב חשדות נגדי, והיו בטוחים שנתרסק בבחירות. זה לא קרה. אז ערב הבחירות במרץ הם הגישו כתב אישום שהיה אמור להיות מכת מוות. עשו הכל כדי שלא אגיע לפה כראש ממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר