בת ה-12 התרגשה

צפו: "מתנת בת-המצווה שלי: הפגנה של ביבי"

"אני בן אדם עם עקרונות, ואני מאמינה שביבי חף מפשע" - כך הסבירה ילדה בת 12 את העובדה כי כמתנה לבת המצווה שלה ביקשה להפגין לטובת ביבי, למרות שגרה "בישוב עם טיפה שמאלנים" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ילדת בת-המצווה הנרגשת (צילום: ערוץ 20)

בין אלפי מעריציו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שבאו להפגין את תמיכתם בו מחוץ לבנין בית המשפט המחוזי בירושלים בו נפתח היום (ראשון|) משפטו בחשד לעבירות שחיתות. בלטה ילדה בת 12 בלבד, שנשאה שלטים ולבשה חולצה עם הכיתוב ממערכת הבחירות "נתניהו. ימין. חזק".

בשיחה עם העיתונאים ינון מגל ושמעון ריקלין בערוץ 20, גילתה הילדה, שובל פורת, מדוע הגיעה למקום: "היום יש לי בת מצווה. בדרך כלל בנות בגילי רוצות כסף או מתנות, אבל הדבר היחיד שאני ביקשתי זה ללכת להפגנה של ביבי. אני בן אדם עם עקרונות, ואני מאמינה שביבי חף מפשע. עושים לו עוול כבד מאוד. זה גועל נפש".

"אנחנו עם ישראל, עם אחד" הביאה הנערה הצעירה את כאבה, "ככה אנחנו מפלגים את עצמנו? מה אתם חושבים... ביבי הקים את הממשלה. אם הוא לא היה פה, אני לא יודעת מה היה פה...".

למה בכית מקודם? היא נשאלה, והשיבה: "בכיתי מהתרגשות, וגם מהעוול שעושים לו. בן אדם לא אמור לחיות ככה יום יום. אני בטוחה שהוא מקבל איומים או טוקבקים דוחים. מה זה הדבר הזה?".

במענה לשאלה האם יש לה עוד חברות שחושבות ככה או שהיא היחידה, סיפרה שובל כי "יש עוד. אנחנו גרים בישוב שהוא גם טיפה של שמאלנים, ואותנו לא ישתיקו. יש לנו דעה, ונגיד אותה - לא משנה מה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר