המקורב העיד

הרישום מוכיח: נתניהו הורה להיטיב עם בזק

מרישומים של עד המדינה ומקורבו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנחשפו הערב, מתגלה כי נתניהו הורה לתת הטבות לבזק, תמורת סיקור אוהד באתר החדשות 'וואלה' (ארץ)

אלוביץ' מגיע היום לדיון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מרישומים של עד המדינה ומקורבו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שנחשפו הערב (ראשון), מתגלה כי נתניהו הורה לתת הטבות לבזק.

על פי הדיווח ב'חדשות 13', בידי הפרקליטות נמצאים רישומים חדשים, שהתגלו בשבועות האחרונים של מי שהיה בזמנו מנכ"ל משרד התקשורת ומקורב לנתניהו - שלמה פילבר.

באותם רישומים שהגיעו מחקירה אחרת( חקירת בזק) רושם שר התקשורת באותו הזמן, על אותה פגישה המכונה 'פגישת הכורסאות שבמסגרתה נתניהו הורה לפילבר עם האצבע לתת הטבות לאלוביץ ובזק.

בזמנו, נתניהו הכחיש את דבר קיומה של הפגישה, אך אותם רישומים מצביעים כי הפגישה אכן נערכה. ברישומים של פילבר גם נרשם את שמו של אלוביץ'.

לפני כחודש וחצי בצעד חריג העיד פילבר ואישר את הרישומים ואת העובדה שאכן רשם על אותה פגישה. מה שמעיד שאכן נתניהו לחץ על פילבר לתת הטבות לאלוביץ' בתמורה, לכאורה, לסיקור אוהד.

נוני מוזס מגיע היום לבחית המשפט

תיק 4000 - התיק בו מואשם אלוביץ'

במסגרת חקירה זו, נבדק החשד כי שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק, לחץ על מנהלי אתר וואלה! שהיה בבעלות החברה לסקר בצורה אוהדת את ראש הממשלה, רעייתו ובניו.

בתמורה, נטען כי נתניהו סייע בתקופת כהונתו כשר התקשורת לחברת בזק, ולקידום ענייניה, כולל הדלפת מסמכים חסויים על ידי מי שהיה אז מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, שהפך מאז לעד מדינה.

המלצות המשטרה: העמדה לדין של נתניהו בגין ביצוע עבירות של לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

החלטת היועמ"ש לפני השימוע: העמדה לדין בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים.

החלטת היועמ"ש אחרי השימוע: לא שונתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר