לבקשת הנשיא

הרשויות בקליפורניה: בתי הכנסת ייפתחו מחדש

לאחר קריאת הנשיא דונדלד טראמפ, הרשויות בקליפורניה הודיעו הלילה על אישור לפתוח את בתי הכנסת, כחודשיים לאחר שנסגרו במסגרת המלחמה במגיפת הקורונה (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
בית כנסת. ארכיון (צילום: אחמד רומיה)

לאחר קריאת הנשיא דונדלד טראמפ, הרשויות בקליפורניה הודיעו הלילה (שלישי) על אישור לפתוח את בתי הכנסת, כחודשיים לאחר שנסגרו במסגרת המלחמה במגיפת הקורונה.

על פי החלטת הרשויות, בתי התפילה יוכלו להיפתח תחת מגבלה של ריחוק שני מטר בין המתפללים. בית הכנסת יכיל עד 25% ממספר המתפללים שהמקום יכול להכיל.

כזכור, נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, קרא בערב שבת ) למושלים לאפשר את פתיחת בתי הכנסת כבר בסוף השבוע , כחודשיים לאחר שנסגרו בשל התפשטות נגיף הקורונה.

במהלך תדרוך לכתבים בבית הלבן, קרא הנשיא למשולים בארה"ב לאפשר את פתיחת בתי התפילה, למרות החשש מהמשך ההידבקות בנגיף הקורונה.

בבית הלבן: הרב החרדי נשא תפילה לחולים (צילום: הבית הלבן)

לדברי טראמפ: "מושלים צריכים לעשות את הדבר הנכון ולאפשר למקומות תפילה חיוניים וחשובים להיפתח באופן מיידי, כבר במהלך סוף השבוע".

הנשיא טראמפ הוסיף: "אני מזהה את הכנסיות, בתי הכנסת והמסגדים כמקומות המספקים שירותים חיוניים".

טראמפ עקץ את המושלים והתבטא: "מספר מושלים מגדירים חנויות למכירת אלכוהול ומרפאות הפלות כחיוניים. זה לא נכון, ואני רוצה לתקן את העוול הזה ומגדיר את בתי התפילה כחיוניים יותר. אלו מקומות ששומרים עליו ומשאירים את החברה שלנו מאוחדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר