8 דברים מטורפים שיכולים לקרות לך בזמן הריון

אתן יוצרות בן אנוש, אין מדהים מזה. אבל הריון גם, מסתבר, עושה הרבה דברים מוזרים לגופכן, חלקם חיוביים יותר, חלקם פחות. הנה, 8 התופעות ההזויות ביותר שיבואו לבקר אתכן לפני הלידה (הריון ולידה)

אביטל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הריון הוא דבר מדהים - בכל זאת, אתן יוצרות בן אנוש. אבל הוא גם, מסתבר, עושה הרבה דברים מוזרים לגופכן, חלקם חיוביים יותר, חלקם פחות. אך איך אמא שלנו תמיד אומרת? הכל מתגמד כשרואים את הפנים של התינוק. הנה, 8 התופעות ההזויות ביותר שיבואו לבקר אתכן בחודשים שקודמים ללידה:

אתן יכולות לעלות במידת הנעליים

זה קורה משתי סיבות: בנוסף לכך שהגוף אוגר נוזלים רבים במהלך ההיריון, הרחם מפעיל לחץ על הוורידים כשהוא גדל, מה שמקשה על הגוף להעביר דם בהצלחה לגפיים. עם זאת, אל תשקיעו ב-45 זוגות נעליים חדשות - כפות הרגליים של נשים רבות חוזרות לגודלן המקורי זמן קצר לאחר הלידה.

העור שלכן עשוי לשנות את צבעו

כחלק מהתרחשות המכונה היפר-פיגמנטציה, הגוף בהריון מייצר יותר מלנין מהרגיל, מה שעלול לגרום לכתמי צבע על העור - בדרך כלל על המצח והלחיים. זו בהחלט סיבה נוספת להקפיד במיוחד על מריחת קרם הגנה.

החניכיים שלכן עשויות לדמם

זרימת דם מוגברת ושינויים הורמונליים עלולים לגרום לחניכיים להתנפח, להפוך לרגישות ואף לדמם. (זה יכול להוביל גם לאפים מדממים.) מקסים.

יתכן שתחוו צרבות נוראיות

לכולנו שרירים במעלה הבטן המונעים את עליית החומצה לוושט ובכך מונעים צרבת. למרבה הצער, ההורמונים הקשורים להריון יכולים לגרום לשרירים אלה להתרפות ולכן להרגיש שאתן צריכות לגהק באופן תדיר. כמה הצעות: הימנעו מאכילה מספר שעות לפני השינה ונומו עם הראש במצב מעט מוגבה.

השיער שלכן יתעבה

ובכן, זו הפתעה נעימה. בזכות כל ההורמונים בגופכן, סביר להניח שמחלפות ראשכן יהיה במיטבן בזמן ההריון. אבל אל תתלהבו יותר מדי: הן נושרות לאחר לידת התינוק.

החושים שלכן יתחזקו

לטוב ולרע, סביר להניח שאתן הולכות להריח ולטעום דברים בצורה אחרת. כך שבעוד שאולי לא תצליחו אפילו לחשוב על סטייק, טעם הגלידה המועדף עליכן יכול להיות טוב מתמיד. במילים אחרות: כל סיפור החמוצים אינו מיתוס.

הקול שלכן עשוי להשתנות

כאשר רמות האסטרוגן והפרוגסטרון של גופכן משתנות, יתכן כי מיתרי הקול שלכן יתנפחו ויגרמו לכן לפתע להישמע כמו ילד בגיל ההתבגרות.

העור שלכן יהיה זוהר

זה נכון, חברות. יש באמת דבר כזה "זוהר הריון" והוא נגרם כתוצאה מזרימת דם מוגברת. אז למרות הבחילות, החניכיים המדממות והכבדות, דעו כי עורכן נראה נפלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר