בשורה להורים

בתי הספר והגנים יפעלו גם בחודשי החופשה

הלימודים בגני הילדים בתי הספר היסודיים יימשכו עד ל 13.7.20. לאחר מכן תופעל קייטנה עד שעות אחה"צ בגנים וכיתות א'-ב', ובמתכונת רגילה לכיתות ג'-ד' עד ל6.8.20 (ארץ)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשורה להורים: אחרי פרק הזמן הממושך שנשארו בבית עם הילדים בשל הגבלות הקורונה, סוכם על הפעלת גני הילדים ובתי הספר באופן חלקי גם בתקופת החופש.

בהנחיית ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך יואב גלנט, ובשיתוף משרד האוצר ומרכז השלטון המקומי סיכמו היום (שלישי) מנכ"ל משרד רה"מ, מנכ"ל משרד החינוך, הממונה על התקציבים באוצר ויו"ר מרכז השלטון המקומי על תכנית להפעלת בתי הספר והגנים במהלך החודשים יולי-אוגוסט בתקציב של כ-700 מיליון שקל.

שנת הלימודים בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים תוארך עד ל-13.7.20. מיד לאחר מכן תופעל קייטנה חינוכית עד שעות אחר הצהריים בגני הילדים ובכיתות א'-ב', ובמתכונת רגילה לכיתות ג'-ד' עד ל-6.8.20.

מדוברות ראש הממשלה נמסר כי המתווה להפעלת בתי הספר והגנים במהלך החופש הגדול נבנה במטרה לסייע להורים העובדים ולהחזיר את המשק לפעילות מלאה, וכן נועד גם כדי לאפשר את השלמת הפערים החינוכיים והלימודיים שצברו התלמידים במהלך משבר הקורונה.

הגר"א וייס: לשלם לגננות רק 45% מהשכר (באדיבות קבוצת הוואטסאפ שיעורי ופסקי המנחת אשר)

"הארכת שנת הלימודים ודחיית היציאה לחופש הגדול תאפשר להורים להמשיך בעבודתם הסדירה, תחסוך הוצאות רבות של משקי הבית על קייטנות ותסייע להתאוששותו של המשק מהמשבר", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר