דורש דיון דחוף

ח"כ אופיר סופר מתריע: הכפר לטיפול בנערות חרדיות בסכנה

חבר ימינה, ח"כ אופיר סופר, מתריע במכתב ליו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ רם שפע, כי כפר הטיפול בנערות חרדיות, 'כפר שירה', נמצא בסכנת קיום: "קשיים כלכליים" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

חבר ימינה, ח"כ אופיר סופר, מתריע במכתב ליו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ח"כ רם שפע, כי כפר הטיפול בנערות חרדיות, 'כפר שירה', נמצא בסכנת קיום: "קשיים כלכליים".

סופר כותב ליו"ר הוועדה: "הגיעה אליי פניית ציבור מ- 'כפר שירה', כפר לנערות חרדיות. הכפר שנותן מענה לנערות החרדיות ומאפשר להן לעבור מהרחוב אל מסגרת הנותנת להן כלים ליציאה מהסיכון שברחוב על ידי לימודי בגרות והעצמה – נמצא בקשיים כלכליים משמעותיים וזאת עקב אי תקצובו על ידי מינהל החינוך ההתיישבותי בתקציב המיועד ל- "כפר טיפולי"".

ח"כ אופיר סופר באולפן 'כיכר השבת'

לדבריו: "מבירורים שערכתי בנושא עולה, כי טרם הקמתו - ניתנה לכפר התחייבות לתעריף טיפולי. חרף ההתחייבות ועד היום )שנתיים לאחר פתיחתו( טרם התקבל התעריף המובטח. מהנתונים שהגיעו אליי עולה, כי לצורך העמדתו של הכפר "על הרגליים" מחדש, דרוש תקציב של כ- מיליון ₪ לסגירת חובות העבר ותערוף עתידי של הכפר כ- "כפר טיפולי"".

סופר מבקש מיו"ר הוועדה: "אבקשך לכנס את הועדה לדיון למציאת פתרון שיביא לחילוצו של הכפר מהמצוקה הכלכלית ויאפשר לו עמידה יציבה בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר