"בושה"

המקרה התשיעי: ערירי נמצא במצב ריקבון

במהלך השבוע האחרון, אותרו תשעה מקרים של עריריים או גלמודים, שגילו את גופתם בדירה בה הם מתגוררים בגפם כשהם במצב ריקבון. היום, אותר גופת גבר צעיר בן 40 (בארץ)

(צילום: אהרן ברוך לייבוביץ)

בשבוע האחרון, ארעו תשעה מקרים של עריריים או גלמודים שנמצאו במצב ריקבון בביתם. במקרה היום (רביעי), מדובר על גבר צעיר בן 40 מיקנעם, שנמצא במצב ריקבון.

בשעות אחר הצהריים, התקבלה קריאה במוקדי החירום משכנים בעיר יקנעם, על סירחון עז שעולה מאחת הדירות בבניין, שם מתגורר גבר צעיר בגפו.

אחד מכונני החירום שהיה במקום, פנחס שטרלינג מזק"א צפון מספר: "מדובר בבחור צעיר ערירי כבן 40 אשר נמצא במצב ריקבון קשה לאחר שככה"נ נפטר לפני כשבוע".

"המנוח סבל לכאורה מאירוע רפואי ושכב לבדו עד שהריח הנוראי הציק לשכנים והזעיקו את המשטרה והכיבוי שפרצו לדירה ומצאו את המנוח במצב של איבוד צלם אנוש".

מתנדבי זק"א צפון, האמונים על כבוד המת טיפלו בגופה והעבירו אותה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות על ידי משטרת ישראל.

יהודה משי זהב מזק"א, חוזר שוב ושוב על קריאתו: "זה בושה לנו כחברה, כקהילה ובודאי כיהודים למצוא את הקשישים והגלמודים שלנו במצב נוראי זה של איבוד צלם אנוש. הם גוססים לנו למוות".

"לא פעם", מוסיף משי זהב, "אנו מוצאים אותם בבית כשהאמבטיה גולשת, או שהברז במטבח פתוח, הם החליקו בבית ולא היה מי שיגיש להם עזרה ראשונה או לטפל בהם, והם פשוט דוממים לנו למוות".

לסיום, הוא קורא: "אנו חייבים להתעורר ולהתעניין פעם ביום מה קורה עם השכן מלמעלה או למטה. לדפוק בדלת או שיחת טלפון וכך נציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר