"משתיקים שמרנים"

טראמפ צייץ בטוויטר: נסגור רשתות חברתיות

אחרי שהצמידו התרעות לציוצי פייק ניוז של נשיא ארה"ב, איים טראמפ באמצעות טוויטר לסגור את הרשתות החברתיות: "המדיה החברתית משתיקה קולות שמרניים", הסביר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ מאיים לסגור את הרשתות החברתיות. את האיום שיגר כמובן באמצעות ציוץ ברשת החברתית המועדפת עליו, טוויטר.

"הרפובליקנים חשים שפלטפורמות המדיה החברתית משתיקות לחלוטין את קולות השמרנים. נפעיל עליהן רגולציה או שנסגור אותן".

טראמפ הוסיף בסדרת הציוצים שפרסם, "ראינו מה הם ניסו לעשות ב-2016, ונכשלו. איננו יכולים לאפשר לגרסה מתוחכמת יותר של זה לקרות שוב".

בהמשך הציוצים התייחס טראמפ לסוגיה הבוערת כעת בפוליטיקה האמריקאית לקראת הבחירות המתקרבות לנשיאות: הצבעה באמצעות הדואר.

(צילום: הבית הלבן)

לדברי טראמפ, "אנחנו לא יכולים לתת להצבעה רחבת היקף באמצעות הדואר להשתרש במדינה שלנו. זה ייתן חופש לרמאות, זיוף וגניבת פתקים. מי שירמה הכי הרבה ינצח. אותו דבר, מדיה חברתית. שפרו את ההתנהגות שלכם, עכשיו!!!!".

ההערכות הן כי אישור הצבעה דרך הדואר, תיטיב עם המועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, שכן לפי הסקרים, המצביעים הרפובליקנים להוטים אחר טראמפ יותר מאשר הדמוקרטים אחרי ביידן.

המתקפה של טראמפ על טוויטר, בעקבות העובדה שהלילה סימנה הרשת החברתית מספר ציוצים של הנשיא כ"מוטעות", והצמידה להן קישור לכתבות המסבירות מדוע הנשיא הפיץ פייק ניוז.

מדובר בציוצים בהם טען טראמפ כי ההצבעה דרך הדואר תוביל לזיופים ובכתבה אליה הופנו הגולשים בטוויטר נכתב כי "הטענות הללו אינן מבוססות לפי CNN, ה'וושינגטון פוסט' ואחרים. מומחים אומרים שהצבעה בדואר קשורה רק לעיתים נדירות לזיוף בחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר