"עם התוועדות"

אחרי שבועות: ישיבות חב"ד ילמדו במתווה מיוחד

רוב הישיבות בארץ כבר חזרו ב'מתווה הקפסולות', אך בישיבות חב"ד עדיין לא חזרו בשל בעיות ייחודיות להן. לאחר הסיור של המל"ל היום, הישיבות ייפתחו במתווה מיוחד בשבוע הבא (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

רוב הישיבות בארץ כבר חזרו לישיבות ב'מתווה הקפסולות', אך בישיבות חב"ד עדיין לא חזרו בגלל שיש בעיות ייחודיות להן. היום (רביעי), ערכו נציגי המל"ל סיור בישיבות חב"ד וככל הנראה יאשר מתווה ייחודי רק לישיבות חב"ד.

בסיור מיוחד שנערך היום, ע"י נציגי משרד הבריאות ובכירי המל"ל, במספר ישיבות חב"ד ברחבי הארץ נבדקו קיום ההנחיות ואפשרות לחזרה ללימודים כבר בשבוע הבא.

הנציגים סיירו בישיבות אשר נפתחו כבר ועקבו ובדקו מקרוב אחר קיום השמירה על ההנחיות והנהלים.

מכתב הישיבה להורי הבחורים

כמו כן, הנציגים סיירו בישיבות אשר מתכוונות להצטרף ל'מתווה הקפסולות' ע"מ לדון עימם ולמצוא את הדרכים הנכונות לאפשר את חזרת תלמידי חב"ד לישיבות, תוך שמירה על בריאותם ועל בריאות אנשי הצוות - כבר במהלך השבוע הבא.

יצוין, כי לישיבות חב"ד יש מנהגים ייחודיים שאינם נהוגים בישיבות אחרות; יש להם התוועדויות, יש מקווה וכן דברים נוספים - מה שלא אפשר להם לפתוח את הישיבות שלהם כמו שאר הישיבות בציבור החרדי.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בסיור היום, הוברר לנציגי משרד הבריאות והמל"ל התנאים הייחודים של חב"ד וזה, ככל הנראה יאושר כבר בשבוע הבא.

מכתב הישיבה להורי הבחורים
ישיבת חב"ד בצפת
בביקור נציגי המל"ל ומשרד הבריאות בישיבות חב"ד
בביקור נציגי המל"ל ומשרד הבריאות בישיבות חב"ד
בביקור נציגי המל"ל ומשרד הבריאות בישיבות חב"ד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר