בגלל הקורונה

ג'ו ביידן: "טראמפ ינסה לדחות את הבחירות"

מועמד המפלגה הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב מאשים את יריבו הרפובליקני בניסיון לדחות את הבחירות בשל משבר הקורונה. בקמפיין של טראמפ הגיבו: אלה תולדות הקונספירציות (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם לראשונה בתולדות ארצות הברית ידחו את הבחירות לנשיאות? אם תשאלו את ג'ו ביידן, התשובה חיובית. בקמפיין של טראמפ דחו את ההאשמות.

למרות מגיפת הקורונה המשתוללת בארה"ב, שם ציינו את חציית קו ה-100,000 קרבנות - המערכת הפוליטית שם ממשיכה כסדרה.

בשיחה עם תורמים השבוע, אמר סגן הנשיא לשעבר המתמודד לנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית כי הנשיא המכהן, המתמודד שוב מטעם המפלגה הרפובליקנית, ינסה לדחות את הבחירות.

"תזכרו את דברי, אני חושב שהוא הולך לנסות לעצור את הבחירות איכשהו. הוא ישתמש בטיעון רציונאלי שבעקבותיו לא יהיה אפשר לקיים את הבחירות", אמר ביידן.

ביידן על הקורונה (מתוך טוויטר)

יצוין כי מדובר בהחלטה שצריכה להתקבל על ידי הנשיא - ואז לעבור את אישור הקונגרס. אפילו בזמן מלחמת האזרחים, הבחירות לנשיאות התקיימו במועד שנקבע.

בקמפיין של טראמפ השיבו בתגובה לדבריו של ביידן כי "אלה תולדות הקונספירציות הבלתי עקביות והקונספירציות של מועמד אבוד שאינו בקשר עם המציאות. אולי הוא גם החמיץ את הידיעה לפיה ככל הנראה התיק הידוע לשמצה כהתערבות הרוסית, נערך עם דיסאינפורמציה רוסית. זו הקנוניה הרוסית האמתית".

בתגובה, התייחסו להאשמות שעלו לאחרונה בארה"ב, ולפיה בכירים בממשל אובמה פעלו כדי להשמיץ ולהפיל את ממשל טראמפ על ידי האשמתו, בצורה לא חוקית, בקשר עם רוסיה תוך טענות כי הרוסים פעלו למען בחירתו בבחירות 2016.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר