"שנים מרתקות"

יהודה גליקמן - דוברו של ח"כ יעקב אשר, עוזב

יהודה גליקמן, יועצו ודוברו של ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) הודיע על סיום תפקידו כדוברו, עם מינויו של אשר ליו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת. ח"כ אשר הודה לו ובירכו (מדיה)

ח"כ יעקב אשר (צילום: Aharon Krohn/Flash90)

יהודה גליקמן, יועצו ודוברו של ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) הודיע על סיום תפקידו כדוברו, עם מינויו של אשר ליו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט של הכנסת.

בהודעה מטעמו, מסר גליקמן כי "עם תחילת כהונתו בשעה טובה ומוצלחת של חה"כ יעקב אשר כיו"ר 'ועדת חוקה חוק ומשפט', הבעתי בפניו את רצוני לסיים את תפקידי כדוברו וזאת לאחר שנים מרתקות ומלאות עשיה תקשורתית לצידו, שכללו בין השאר, מערכות בחירות סוערות ואינספור דרמות והתפתחויות פוליטיות".

גליקמן הוסיף: "תודתי והוקרתי לחבר הכנסת אשר, על האמון הרב והגיבוי בכל פרט בתקופה בה האציל מסמכותו מתוך עין טובה ורוחב דעת ואני מאחל לו מכל הלב, ברכה והצלחה רבה במעלה הדרך הציבורית והאישית.

"זו גם הזדמנות להודות לידידיי היקרים איתם עבדתי בשיתוף פעולה נדיר בשנים האחרונות. סגן ומ"מ רה"ע ביתר, דודי זלץ, עו"ד יהודה כהן ויונה ויזל, איש איש בשמו הטוב יבורך".

גליקמן יקיים בשבועות הקרובים חפיפה עם מחליפו בתפקיד. "אסייע לו ככל שידרש", הוא מבטיח.

ח"כ יעקב אשר מסר כי "בימים האחרונים קיבלתי את בקשתו של יהודה, לסיים את תפקידו בלשכתי והודיתי לו על עבודתו המקצועית שנעשתה במסירות ונאמנות. אני מאחל לו המשך הצלחה בתפקידיו הבאים בהם ימצה את יכולותיו וכשרונו ויראה ברכה בעשייתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר