בשל או לא בשל? כך תבחרו אבטיח מתוק ועסיסי

כשאתם מנסים לבחור אבטיח בשל מהערמה במחלקת הפירות והירקות שבסופרמרקט, אתם חשים כי רק ניחושים יסייעו לכם, נכון? ובכן, לא ולא, חברים. כך תוכלו לבחור אבטיח טוב, בעזרת טריק פשוט (אוכל, באנו לעזור)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

מהו טעם של קיץ? פרוסות אבטיח קרות, עסיסיות ומתוקות, רצוי עם קוביות גבינה בולגרית לצידן. אבל כשאתם מנסים לבחור אבטיח בשל מהערמה במחלקת הפירות והירקות שבסופרמרקט, אתם חשים כי רק ניחושים יסייעו לכם, נכון? ובכן, לא ולא, חברים. כך תוכלו לבחור אבטיח טוב, בעזרת טריק אחד פשוט.

כיצד לבחור אבטיח בשל:

לאחר שהאבטיח נקטף, הוא לא מבשיל יותר ולכן חשוב לבחור אחד שנראה מוכן כאשר רוכשים אותו. בפעם הבאה שאתם מסיירים בשוק או אצל הירקן, חפשו אבטיח שצבעו ירוק עמוק ולא ירוק בהיר או צהבהב (מה שאומר שהוא כנראה לא בילה מספיק זמן באדמה).

התנגדו לדחף להרים ולנער אותו ובמקום זאת, חפשו על הקליפה את אזור החיבור לאדמה. דהיינו, השטח בו נגע האבטיח באדמה בזמן צמיחתו. אם הנקודה הזו היא בגוון שמנת או צהוב, האבטיח בשל. אם היא ירוקה בהירה או לבנה, הוא לא בשל.

כדי להיות בטוחים לחלוטין שבחרתם אבטיח טוב, אתם יכולים לתת לו טפיחה הגונה ממש על נקודת החיבור לאדמה. הקול אמור להישמע עמוק וחלול; אם הוא פחות או יותר מדי בשל, הוא ישמע עמום.

5 מתכונים להכנה עם אבטיח בשל:

עכשיו, כשאתה הבעלים של אבטיח בשל להפליא, הגיע הזמן להשתמש בו כיאות. אפשר לאכול אותו היישר מקרש החיתוך, אבל למה לא לנסות את אחד מהמתכונים המרעננים הללו?

סטייק אבטיח צלוי עם סלט עלים מרענן

סלט אבטיח, רוקט, נענע ופטה ברוטב ויניגרט

סורבה אבטיח ממרכיב אחד בלבד

שייק אבטיח מעולה

ארטיק אבטיח תוצרת בית

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר