אלעד - כמודל לחיקוי

בכירי המשטרה ורב העיר טיכסו עצה: איך בונים אמון הדדי

סגן מפכ"ל המשטרה הגיע עם עמיתיו לפגישה חשובה עם המרא דאתרא של אלעד, במטרה להבין את פשר היחסים הטובים בעיר בין המשטרה לחרדים, ולהעתיקם לשאר הארץ (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בכירי משטרת ישראל הגיעו אמש (ראשון) לפגישה והתייעצות במעונו של הגאון רבי שלמה זלמן גרוסמן, רבה האשכנזי של העיר אלעד.

במפגש נטלו חלק סגן המפכ"ל ניצב אלון אסור, רב המשטרה רמי ברכיהו, מפקד משטרת ראש העין סנ''צ אופיר בינדר וקצינים נוספים.

מהפרטים שהגיעו ל'כיכר השבת' עולה, כי הפגישה עסקה בחיזוק הקשר בין המשטרה לבין הציבור החרדי ובנושאים הלכתיים הקשורים לענייני פיקוח נפש בשבת.

יצוין, כי באלעד, עיר המונה כ-50 אלף תושבים, ישנו שיתוף פעולה פורה ויוצא דופן בין הרבנים והתושבים לבין המשטרה המקומית שבראשות מפקד התחנה אלי יעקב וסגנו אבישי בוסי.

ובכל זאת נוצר צורך במפגש - כך אומרים המשתתפים בו - זאת כדי ללמוד איך יוצרים אמון הדדי שכזה וכך להעתיק את המודל מהעיר החרדית לערים ושכונות חרדיות נוספות ברחבי הארץ.

אלימות קשה כלפי חרדי. ארכיון (מצלמות אבטחה / באדיבות המצלם)

יוסי לוי, מעסקני העיר שנכח בפגישה, סיפר ל'כיכר השבת' על ההתפעלות של הסמפכ"ל ובכירי המשטרה מדברי הגרש"ז גרוסמן, על הדרך שעליהם להמשיך לנהוג עם הציבור, בדגש על הציבור החרדי, כדי למלאות את תפקידם בנאמנות.

"סגן המפכ"ל התרשם מאוד מהתנהלות המיוחדת שבין רבני העיר והתושבים למשטרה, כשכל זה בסופו של דבר לטובת הציבור כולו - עולם התורה והחסידות. כולם שם הביעו תקווה שיהיו למפגש זה השלכות חיוביות על שאר הקהילות בישראל", הוסיף לוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר