משיב לביקורת • צפו

יעקב אשר: "אף גורם רשמי לא הסביר ל'גדולים' על הנגיף"

חבר הכנסת יעקב אשר, יו"ר ועדת החוקה של הכנסת, הגיע לאולפן 'כיכר השבת' כדי לענות בין היתר לטענות שהושמעו כלפי הציבור החרדי והנהגתו בראשית המגיפה, והפנה את האש לרשויות (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

בראיון ל'כיכר השבת', שישודר במלואו מחר בתכנית 'סוגרים שבוע', התייחס יו"ר ועדת חוקה בכנסת ח"כ יעקב אשר לביקורת הקשה ע הציבור החרדי והנהגתו, בהתנהלותם בימי הקורונה הראשונים, והאשים את המדינה בכך שאף גורם רשמי מטעם משרד הבריאות או המועצה לביטחון לאומי לא הגיע לבתיהם של גדולי ישראל כדי להסביר את סכנת הנגיף.

"משרד הבריאות, אנשי המקצוע או המל"ל, יודעים שהציבור החרדי מונהג על ידי גדולי ישראל", תקף אשר (יהדות התורה), "אז תשלחו אנשים לגדולי ישראל. אף גוף רשמי של מדינת ישראל, מקצועי, לא היה בבתיהם של גדולי ישראל, בשלב הראשון. אני לוקח על זה אחריות: לא היה".

באשר להתנהלות מול שר הבריאות הקודם יעקב ליצמן, יו"ר מפלגתו, אמר ח"כ אשר באולפן 'כיכר השבת': "היו שיחות עם השר. אבל עם כל הכבוד, ליצמן הוא לא רופא".

"אתה רואה כמה ביקורת הייתה על ליצמן מהציבור הכללי, שכביכול כל מה שמעניין אותו זה הציבור החרדי", הזכיר הח"כ מ'דגל', "אז תחשוב מה היה קורה עם כותרת ש'ליצמן אילץ את בכירי משרד הבריאות לבוא לבתיהם של גדולי ישראל'".

אשר הוסיף ואמר: "משרד הבריאות נכשל בדבר אחד שכל משרדי הממשלה נכשלים בו: ההיכרות עם הציבור החרדי. הפקידים שיושבים ומכינים את תקנות החירום לא מבינים שמה שהם כותבים לציבור מסוים - לא מחלחל לציבור אחר".

צפו בדבריו

  • הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר