"אין אפליה"

קלרמן: פוליטיקאים לוחצים לקבל בנות לא מתאימות

סגן ראש עיריית י-ם, ישראל קלרמן, התייחס באולפן לאפליית הבנות הספרדיות בסמינרים וקרא לנציגים שלא ללחוץ להכניס בנות 'חלשות', מה שלדבריו פוגע בבנות ה'איכותיות' (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

סגן ראש עיריית ירושלים, ישראל קלרמן, מחזיק תיק משאבי חינוך חרדי, התייחס באולפן 'כיכר השבת' לאפליית הבנות הספרדיות בסמינרים וקרא לנציגים הספרדים שלא ללחוץ להכניס בנות 'חלשות', מה שלדבריו פוגע בבנות ה'איכותיות'. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "יש פחות ספרדיות שהן פחות מתאימות והלחץ של חברי הכנסת, לחץ על המנהלים, שיקבלו אותן לפני הבנות המוצלחות. לכן לא הוגן לומר למה אותה קיבלת ואותה לא. למה הבת עם התעודה הטובה לא התקבלה? בגלל אותה אחת הפחות טובה שהתקלה, גם הבת האשכנזיה הטובה לא התקבלה".

כזכור, השבוע נחשף ב'כיכר השבת' כי מנהלי סמינרים ספרדיים בירושלים נפגשו עם יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, והעלו בפניו שורת טענות נגד השיבוצים שעורכת עיריית ירושלים, כך נודע ל'כיכר השבת'.

המנהלים התמקדו בטענה כי העירייה משבצת את הבנות הספרדיות ה'חזקות' אצל הסמינרים האשכנזים, בעוד אצל הסמינרים הספרדים העירייה משבצת את הבנות החלשות יותר.

במהלך הפגישה העלו מנהלי הסמינרים בקשה שהעירייה תשבץ את הבנות הספרדיות ה'חזקות' בסמינרים הספרדים, וזאת במטרה שלא להחליש את המוסדות הספרדים ולהגיע למצב שבנות ספרדיות יבקשו להיכנס לסמינרים ספרדים כעדיפות ראשונה - מהלך שהוכיח את עצמו והוכתר בהצלחה בישיבות הקטנות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר