המירוץ לנשיאות

טראמפ תוקף את אנטיפה: ג'ו ביידן דרדר את השחורים לאחור

ברקע מהומות השחורים תוקף נשיא ארה"ב את יריבו הפוליטי: "בשלוש שנים וחצי אני עשיתי יותר עבור האוכלוסייה השחורה ממה שביידן עשה ב-43 שנים", טען טראמפ בטוויטר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המוני שחורים יצאו למחות בארה"ב אחרי פרסום תיעוד מותו של ג'ורג' פלויד עליו דרך שוטר שחנק אותו, כאשר אליהם מצטרפים אנרכיסטים המזוהים על השמאל הקיצוני, הזורעים הרס רב.

ברקע הבחירות המתקרבות לנשיאות ארה"ב, המתמודדים הבולטים תוקפים כמובן זה את זה, והיום (רביעי), צייץ הנשיא דונלד טראמפ נגד ג'ו ביידן, המתמודד לתפקיד מטעם המפלגה הדמוקרטית.

"בשלוש שנים וחצי, עשיתי הרבה יותר עבור האוכלוסיה השחורה משג'ו ביידן עשה ב-43 שנים. למעשה, הוא החזיר אותם אחורה בגדול עם חוק הפשיעה, שהוא אפילו לא זוכר".

טראמפ הוסיף, "למען האמת, אני עשיתי יותר למען אמריקנים שחורים מכל נשיא אמריקני אחר בהיסטוריה, היוצא מן הכלל היחיד הוא רפובליקני נוסף, הנשיא המנוח הגדול, אברהם לינקולן, ואף אחד אחר אפילו לא קרוב".

מנהיגי שחורים מתחננים לפורעים: 'די!' (צילומים: מתוך הרשתות החברתיות)

וכדרכו, עלה לתקוף את יריביו: "הדמוקרטים יודעים את זה, וכך גם התקשורת המזויפת, אך הם מסרבים לכתוב על זה כי הם מושחתים מטבעם".

לסיום כתב טראמפ, "אם אתם צופים בערוצי התקשורת המזויפת, אתם יכולים לחשוב שהרוצחים, טרוריסטים, מציתים, בריונים, חוליגנים, בוזזים, אנשי אניטפה ואחרים, הם האנשים האדיבים והנחמדים בעולם. לא, הם מה שהם, רעים מאוד עבור ארצנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר